Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarze250 koni i turbosprezarka:D
Odpowiedzakurat ta turbosprezarka to dobrze ze jej niema .kolejne kojdo ktore moze sie popsuc niewiem jakby ja ustawili ale neisadze zeby ciag³a od obortow biegu jalowego róniwej niz bez do³adowania a wogole to niemial byc kompresor? tak czyu owak dobrze ze tego niedali jesli juz podnosic moc to nie rpzez do³adowanie powinni byli konkretnie zwiekszyc pojemnosc do 1700 ccm podniesc obroty o min 1000 obr/min i poustawiac redzte kojdów odpowiednio i te 250 km spokojnie by uzyskali oczywiscie wymaga³o by to kompletynego przebudowania silnika od podstaw widac producent niechcial ryzykowac takich kosztow i takiego stopnia komlikacji ryzykujac ze to sie nieprzyjmie wszak w wiekszosci przypadkow typowe swiry szalenst i przyspieszen raczej preferuja sportowe litry niz krofiaste sportturytyski a tymi bardziej interesuja sie ludzie ktorym bardziej zalezy na mocarnym dole itp co ie rpzydaje w dalekich podrozach na autostradach z bagazem .
Odpowiedz