tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 2023 Ducati Multistrada V4 Rally. Motocykl dla bezkompromisowych podróżników
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

2023 Ducati Multistrada V4 Rally. Motocykl dla bezkompromisowych podróżników

Autor: Wojciech Grzesiak 2022.09.29, 16:30 1 Drukuj

W kolejnym odcinku cyklu Ducati World Premiere 2023 zobaczyliśmy nowość dla podróżników, którzy nie uznają żadnych granic, a mowa o modelu Multistrada V4 w wersji Rally. Zaprojektowano go tak, by sprawdził się w każdych warunkach.

Ducati Multistrada V4 jest w czołówce najlepiej sprzedających się modeli włoskiego producenta, a dołączenie do rodziny kolejnej wersji tylko potwierdza, że model ten jest niezwykle uniwersalny. W kwestii silnika nic się nie zmieniło, ale też nie trzeba niczego zmieniać, ponieważ 170 koni mechanicznych w zupełności wystarcza do dalekich podróży. Magia wersji Rally polega na zmianach, które zaszły w zawieszeniu i elektronice oraz niektórych elementach nadwozia i owiewek.

NAS Analytics TAG

Najważniejszą zmianą w konstrukcji motocykla jest zastosowanie półaktywnego zawieszenia o skoku powiększonym do 200 mm, dzięki czemu udało się uzyskać większy prześwit. Elektronika Skyhook DSS EVO została przeprogramowana i wzbogacona o tryb Power przeznaczony do jazdy offroadowej. Funkcja Autoleveling dopasowuje nastawy zawieszenia do obciążenia motocykla. Dzięki opcji Minimum Preload wprowadzonej już w wersji S, można obniżyć motocykl podczas zatrzymywania się i jazdy z niską prędkością. W Multistradzie V4 Rally dodano funkcję Easy Lift, która ułatwia podniesienie motocykla z podpórki bocznej. Na pokładzie są też adaptacyjny tempomat, system wykrywania obiektów znajdujących się w martwym polu, światła Ducati Cornering Lights, Ducati Wheelie Control, Ducati Traction Control, ABS Cornering, tryby jazdy Sport, Touring, Urban i Enduro aktywujący tryb Power. Wisienką na szczycie tortu jest zastosowanie przez Ducati funkcji rozszerzonego wyłączania tylnego bloku cylindrów nie tylko na postoju, ale także podczas jazdy, co obniża zużycie paliwa i emisję spalin.

Zmiany objęły też wygląd motocykla. Nowy aluminiowy zbiornik paliwa o pojemności 30 litrów nie tylko dodaje muskularności, ale przede wszystkim zwiększa zasięg motocykla. Przednia szyba została podwyższona o 40 milimetrów i poszerzona o 20 milimetrów. Dzięki temu utworzy się bańka powietrzna, nad kierowcą i pasażerem. Wydłużono ogon i cofnięto mocowanie kufra. Zarówno siedzisko kierowcy, jak i pasażera mają możliwość regulacji. Motocykl będzie poruszał się na kołach o średnicy 19 cali z przodu i 17 cali z tyłu. Ducati Multistrada V4 Rally będzie dostępna w trzech wersjach. Pierwsza to Adventure Radar, druga to Adventure Travel & Radar wyposażona w aluminiowe kufry boczne i podgrzewane manetki, a wersja Full Adventure dodatkowo dostanie homologowany tłumik Akrapovič i błotnik z włókna węglowego. Motocykl trafi do sprzedaży w lutym 2023 r. w kolorach Ducati Red i Brushed Aluminium & Matt Black. Multistrada V4 Rally jest objęta czteroletnią gwarancją 4Ever Ducati bez limitu kilometrów.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 0
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę