tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 2022 Moto Guzzi V100 Mandello. Opis, zdjêcia, dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

2022 Moto Guzzi V100 Mandello. Opis, zdjêcia, dane techniczne

Autor: Wojciech Grzesiak 2021.11.23, 13:55 Drukuj

Podczas targów EICMA 2021 Moto Guzzi zaprezentowało finalną wersję modelu V100 Mandello. Będzie to najbardziej zaawansowana maszyna w historii włoskiej marki, więc nie jest przypadkiem, że pojawiła się w setną rocznicę jej istnienia.

Producent określa V100 Mandello jako punkt zwrotny w historii marki. Wynika to z zastosowanych w nim technologii. Na pokładzie po raz pierwszy pojawią się takie elementy jak sześcioosiowy moduł inercyjny, półaktywne zawieszenie, ABS z funkcją wspomagania w zakrętach oraz quickshifter. Na uwagę zasługuje również aerodynamika, która będzie sterowana przez elektronikę.

NAS Analytics TAG

Silnik o pojemności 1042 cm3 jest chłodzony cieczą i generuje maksymalną moc 115 koni mechanicznych. Maksymalny moment obrotowy wynosi 105 Nm, a 90 proc. jest dostępne już przy 3500 obr./min. Ciekawostką jest fakt, ze serce V100 Mandello jest o 103 mm krótsze niż motor z modelu V85 TT. Rama to stalowa konstrukcja rurowa. Napęd połączono z aluminiowym, jednostronnym wahaczem. Zbiornik paliwa ma pojemność 17,5 l. Owiewki zostały zaprojektowane tak, by zmniejszyć o 22 proc. powiew wiatru napierającego na kierowcę.

Pakiet elektroniki jest wspomagany przez sześcioosiowy moduł IMU, komputer sterujący silnikiem Marelli 11MP oraz przepustnicę ride-by-wire. Zawieszenie to świetny Öhlins Smart EC 2.0. Do dyspozycji są cztery tryby pracy motocykla - Travel, Sport, Rain oraz Road, trzy mapy silnika, cztery poziomy ustawień kontroli trakcji i trzy poziomy czułości systemu wspomagania hamowania silnikiem. Informacje będą wyświetlane na kolorowym ekranie TFT o przekątnej 5 cali. Oświetlenie LED ze światłem do jazdy dziennej posiada funkcję doświetlania zakrętów.

Motocykl ma być oferowany w dwóch wersjach - jedna będzie miała zawieszenie manualne, a druga - wspomniane zawieszenie Öhlins, a także quickshifter, moduł Bluetooth Moto Guzzi MIA i podgrzewane manetki.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê