2022 Benelli Leoncino 125, Leoncino 800 i Leoncino 800 Trail. Opis, zdjêcia, dane techniczne
Benelli zaprezentowało dwie nowe wersje silnikowe modelu Leoncino - 125 oraz 800. W tej drugiej pojawi się również uterenowiona odmiana Trail.
Benelli Leoncino 125 ma być napędzane silnikiem o pojemności 125 cm3, który będzie generował maksymalną moc 12,8 KM. Konstrukcja zostałą oparta na stalowej ramie kratownicowej. Na pokładzie pojawią się również takie elementy jak widelec typu upside-down, pełne oświetlenie LED oraz cyfrowy wyświetlacz. Maksymalny moment obrotowy ma wynosić 10 Nm, a deklarowane spalanie to zaledwie 2,2 l benzyny na 100 kilometrów. Zamiast systemu ABS pojawi się CBS. Z przodu zamontowano tarczę o średnicy 280 mm i trzytłoczkowy zacisk, a z tyłu - tarczę o średnicy 220 mm i dwutłoczkowy zacisk pływający.
W modelach Leoncino 800 i Leoncino 800 Trail pojawi się dwucylindrowy silnik o pojemności 754 cm3 i mocy 76,2 KM. Maksymalny moment obrotowy ma wynosić 67 Nm. Wersja Trail otrzyma dodatkowo wyżej umiejscowiony tłumik oraz inną owiewkę, a przednie koło będzie miało średnicę 19 cali. Producent zastosował tutaj kilka komponentów od uznanych producentów, a są to przedni widelec Marzocchi typu upside-down z regulacją odbicia, kompresji i napięcia wstępnego sprężyny oraz hamulce Brembo. Z przodu zamontowano dwie tarcze o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski. Zarówno w Leoncino 800 jak i 125 pojawi się reflektor LED w kształcie z modelu Leoncino 250.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze