tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 2020 Indian Challenger - zaawansowana technologia w klasycznym opakowaniu
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

2020 Indian Challenger - zaawansowana technologia w klasycznym opakowaniu

Autor: Wojtek Grzesiak 2019.10.30, 10:05 Drukuj

Indian nie czekał z nowym modelem do targów w Mediolanie i zaraz po wycieku dokumentów z California Air Resources Board rzucił Challengera na głęboką wodę. Motocykl zapowiada się bardzo ciekawie.

Zgodnie z oczekiwaniami motocykl będzie przede wszystkim zaawansowany technicznie. Na zewnątrz mamy gadżety w postaci systemu bezkluczykowego, systemu multimedialnego Indian Ride Command z ekranem dotykowym oraz głośników. Najciekawsze zostało ukryte pod owiewkami. Silnik PowerPlus, o którym już pisaliśmy, będzie posiadał trzy mapy - Rain, Standard i Sport. Ciekawostką jest system Smart Lean Control. Spaja on sześcioosiowe IMU Boscha z kontrolą trakcji, systemem ABS i systemem kontroli momentu obrotowego. Dzięki temu motocykl dostraja się do stylu pokonywania zakrętu i dba o to żeby bezpiecznie przejechać przez łuk.

NAS Analytics TAG

Z pozostałych elementów wyposażenia należy wspomnieć o wodoodpornych kufrach, przepastnym siedzeniu, pełnym oświetleniu LED oraz amortyzatorze FOX z hydrauliczną regulacją. Szyba posiada opcję elektrycznej regulacji. Dla pełni komfortu zastosowano również regulowane wloty powietrza - w sam raz na upalne dni.

Na liście akcesoriów znajdziemy między innymi wysoką szybę, oparcie i obszerne podnóżki dla pasażera, spacerówki, system PowerBand Audio Plus, który jest o 50% głośniejszy od standardowych głośników. Dla tych, którzy chcą poprawić moc i brzmienie silnika będzie dostępny akcesoryjny wydech i układ dolotowy.

Dane techniczne

silnik: dwucylindrowy w układzie V
pojemność skokowa: 1769 cm3
średnica x skok tłoka: 108x96,5 mm
moc: 121 KM przy 6500 obr/min
moment obrotowy: 173 Nm przy 3800 obr/min
system paliwowy: wtrysk elektroniczny
system chłodzenia: ciecz
rozrusznik: elektryczny
skrzynia biegów: nożna, 6-biegowa
sprzęgło: mokre, wielotarczowe
przeniesienie napędu: pas napędowy
zawieszenie przednie: odwrócony widelec teleskopowy, średnica 43 mm, skok 130 mm
zawieszenie tylne: amortyzator FOX, regulacja hydrauliczna, skok 114 mm
hamulec przedni: Podwójna tarcza 320 mm Brembo, 4-tłoczkowe zaciski Brembo
hamulec tylny: pojedyncza tarcza pływająca 298 mm Brembo, 2-tłoczkowy zacisk Brembo
opona przednia: Metzeler Cruisetec 130/60B19 66H
opona tylna: Metzeler Cruisetec 180/60R16 80H
systemy dodatkowe: ABS, kontrola trakcji, tryby jazdy, IMU (XE), ride-by-wire
masa: 377 kg z płynami i paliwem
wysokość siedzenia: 672 mm
zbiornik paliwa: 22,7l
NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê