tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 2017 Honda CRF250 Rally
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

2017 Honda CRF250 Rally

Autor: Informacja prasowa 2016.11.08, 12:57 1 Drukuj

CRF250 RALLY jest gotowy na weekend pełen przygód, długodystansową podróż lub codzienną przeprawę przez miasto. Z zawieszeniem o dużym skoku, systemem ABS, doskonałą ochroną przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi CRF250 RALLY wyróżnia się wyrazistym nadwoziem inspirowanym modelem CRF450R oraz imponującym zasięgiem. Silnik łączy mocny moment obrotowy od niskich obrotów ze znaczącą mocą maksymalną w górnym zakresie.

Motocykl o pojemności 250 cm3 przeznaczony do jazdy na asfalcie i w terenie (dual-purpose) musi spełniać liczne wymagania: powinien cechować się niską masą i smukłymi proporcjami w połączeniu z łatwością manewrowania, aby móc bez problemu przeciskać się przez miejskie korki, zaś jego zawieszenie, prześwit i wysokość siedziska powinny zapewniać dużą radość z jazdy i komfort na wyboistych nawierzchniach i nierównych szlakach. Tego typu motocykl powinien stwarzać zupełnie nowe możliwości czerpania przyjemności z jazdy, niezależnie od tego jak doświadczony jest jego kierowca.

NAS Analytics TAG

Wygląd CRF250 RALLY jest zaczerpnięty prosto z modelu HRC CRF450 RALLY Dakar i jest to bardzo ciekawa nowość na rynku. Ten motocykl nie tylko wygląda jak gotowy do rajdów po pustyni, ale również potrafi dostarczyć prawdziwego smaku przygody kierowcom, którzy preferują lżejsze, łatwiejsze do okiełznania maszyny. Dookoła świata lub dookoła dzielnicy - CRF250 RALLY jest gotowy do jazdy.

Eiji Sugiyama, Lider Projektu (LPL) CRF250L RM2017: "Segment pojazdów inspirowanych rajdowymi maszynami jest dla nas bardzo ekscytujący - odwołuje się do wszystkiego, o co zespół HRC walczy podczas Rajdu Dakar. Naszym celem było zbudowanie w oparciu o model CRF250L pojazdu, który otworzy zupełnie nowe możliwości dla młodszych i starszych kierowców. Stworzyliśmy motocykl, który wygląda jak motocykl HRC i dostarcza radości z jazdy zarówno podczas weekendowych eskapad, jak i podczas codziennego dojazdu do pracy.CRF250 RALLY wprowadza ducha wyścigów do codziennego życia."

CRF250 RALLY został zbudowany w oparciu o CRF250L, w którym wprowadzono szereg zmian, które czynią ten motocykl unikalną propozycją na rynku. Inspiracje stylistyczne sięgają maszyny HRC CRF450 RALLY. Z przodu imponująca szyba, owiewki i osłony chłodnicy zapewniają dobrą ochronę przed wiatrem, biorąc pod uwagę minimalny styl stosowany w pojazdach MX. Asymetryczny przedni reflektor oraz światła pozycyjne zostały wykonane w technologii LED.

Duży zbiornik paliwa pozwala zwiększyć zasięg, a nowe cyfrowe zegary zawierają wskaźnik paliwa i obrotomierz. Zawieszenie o dużym skoku oraz imponujący prześwit podnoszą właściwości off-roadowe. Powiększona przednia, pływająca tarcza hamulcowa w połączeniu z układem ABS - umożliwiającym wyłącznie działania systemu ABS w tylnym kole - zapewniają lepszą siłę hamowania. Silnik spełniający wymogi normy EURO4 dostarcza imponujący moment od niskich obrotów w połączeniu z wyższą mocą maksymalna w górnym zakresie dzięki wprowadzonym zmianom w stosunku do pierwotnego CRF250L, które obejmują zmienione mapy PGM-FI, przeprojektowaną przepustnicę, nowy łącznik airboxa oraz nowy tłumik.

CRF250 RALLY jest przeznaczony do przemierzania dalekich dystansów, odzwierciedlając to w swojej stylistyce. Zastosowanie elementów pochodzących z CRF450 RALLY - przednia szyba, górna / dolna owiewka i osłony boczne skutecznie chronią jeźdźca oferując doskonałą ochronę przed warunkami atmosferycznymi. Osłony rąk zapewniają dodatkową ochronę zarówno dla rąk oraz dźwigni hamulca i sprzęgła.

Od środkowej części owiewki mają surowy styl MX - panele boczne kanapa oraz osłony zbiornika nie krępują ruchów kierowcy podczas zmian pozycji. Pokaźna osłona zabezpiecza dolne elementy silnika przed uszkodzeniami. Wysokość siedzenia wynosi 895mm, czyli jest o 20mm wyższa niż w CRF250L.

Kompaktowy, asymetryczny przedni reflektor, tylne światło oraz podświetlenie tablicy zostały wykonane w technologii LED. Nowy zestaw wskaźników o spójnym układzie zawiera prędkościomierz, obrotomierz, a także wskaźnik poziomu paliwa i zegarek.

Zbiornik paliwa o poj. 10 l (włączając w to 1,6 l rezerwy) zapewnia zasięg 320km dzięki zużyciu paliwa na poziomie 3l/100km (w cyklu WMTC). Płaski korek wlewu paliwa został przymocowany na zawiasie dla większej wygody.

CRF250 RALLY jest fabrycznie pokryty bazowym lakierem w kolorze Honda Extreme Red, z czarnymi i białymi wstawkami zainspirowanymi motocyklami wyczynowych opracowanych przez Honda Racing Corporation (HRC).

Rama modelu CRF250 RALLY jest wykonana ze stali, z dwiema głównym belkami o owalnym przekroju. Rozstaw osi wynosi 1455 mm, kąt nachylenia główki ramy wynosi 28.1°’, zaś wyprzedzenie i prześwit wynoszą odpowiednio 114 i 270 mm (prześwit jest o 20mm większy niż w CRF250L). Masa motocykla gotowego do jazdy (z płynami) wynosi 157 kg.

Nowe odwrócone zawieszenie Showa o średnicy rur 43mm ma identyczny skok 250mm jak pozostałe modele CRF250L, ale jest o 50mm dłuższe. Zastosowano klasyczne, sztywniejsze rozwiązanie przedniego zawieszenia w tej serii, które obniża masę - w jednej ladze sprężynę, a w drugiej tłumienie. Zarówno twardość sprężyny jak i siłę tłumienia dostosowano do charakteru CRF250 RALLY jako pojazdu do dalekich wypraw. Ośka przedniego koła o średnicy 17 mm (2mm większa) poprawiła wytrzymałość oraz wyczucie podczas prowadzenia.

Tylne zawieszenie Pro-Link z pojedynczym amortyzatorem Showa, posiada skok 265mm - 25mm więcej niż CRF250L. Nastawy tylnego zamieszenia również zmieniono pod kątem komfortu.

Dla zwiększenia siły hamowania zastosowano z przodu pofalowaną, pływającą tarczę o średnicy 296mm współpracującą z dwutłoczkowym zaciskiem. W wyposażeniu standardowym zastosowano dwukanałowy system ABS , który daje możliwość wyłączenia ABSu tylnego koła podczas jazdy terenowej.

W CRF250 RALLY zastosowano stylowe czarne aluminiowe obręcze kół (21-cali przód / 18 tył) z popularnym rozmiarze opon enduro (przód: 3.00-21 51P, tył: 120/80-18M/C 62P).

Chłodzony cieczą jednocylindrowy silnik DOHC o pojemności 250 cm3 napędzający CRF250 RALLY charakteryzuje się wyższym momentem obrotowym przy niskich obrotach oraz rozwijaną linowo mocą osiąganą przy wysokich obrotach. Maksymalna moc wynosząca 24,8 KM (18,2 kW) jest osiągana przy 8500 obr./min, zaś moment obrotowy wynoszący 22,6 Nm jest osiągany przy 6750 obr./min.

Ulepszony wtrysk PGM-FI dostarcza mieszankę paliwa i powietrza poprzez przepustnicę o średnicy 38 mm (powiększoną z dotychczasowych 36 mm) i zasysa powietrze z airboxa poprzez kanał dolotowy. Tłumik wydechu cechuje się średnicą 115 mm, zawiera katalizator i posiada dwie komory: jest przy tym lżejszy o 450 g w stosunku do poprzedniego tłumika, zaś wewnętrzne rury o większej średnicy pomagają silnikowi swobodnie pozbyć się spalin i rozwijać większą moc.

W silniku zastosowano kompaktowe popychacze zaworowe oraz głowicę, średnica cylindra i skok tłoka wynoszą odpowiednio 76 i 55 mm. Przesunięty niesymetrycznie względem wału cylinder redukuje straty podczas tarcia, podobnie jak tłok, na którego powierzchni wykorzystano specjalny materiał i powłokę molibdenową. Pompa oleju posiada wewnętrzną strukturę zapobiegającą napowietrzaniu oleju niebędącego pod ciśnieniem.

Wał korbowy wykorzystuje wprasowane w blok silnika metalowe panewki, podczas gdy jego łożysko wykorzystuje żeliwną panewkę, co wpływa na redukcję masy i pozwala na płynniejszą oraz cichszą pracę silnika i zwiększa sztywność skrzyni korbowej, pozwalając zminimalizować stopień zwiększenia średnicy wewnętrznej na skutek rozszerzalności cieplnej.

Wałek wyrównoważający pozwala na zmniejszenie wibracji, zaś sześciobiegowa skrzynia i sprzęgło są zaprojektowane tak, aby przenosić duże obciążenia podczas jazdy w terenie. Chłodnica-wymiennik ciepła o mocy 10,7 kW wyposażona jest w wentylator o cienkim pierścieniu prowadzącym dla utrzymania stałej temperatury podczas jazdy z niskimi prędkościami.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê