Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 72
Pokaż wszystkie komentarze" a może posłać jakieś monity do ustawodawcy" - tak też zrobiliśmy. Proszę mi wierzyć, robię co w mojej mocy, by może doszło do sytuacji dokonania zmian w ustawie. Jestem jednak tylko szarym urzędnikiem, związanym przepisem prawa, który jest niekorzystny dla klientów. I proszę mi wierzyć - nie jest to mi obojętne.
OdpowiedzW takim razie wygląda na to że zostały wyczerpane wszystkie możliwe sposoby na załatwienie sprawy, a z mojej strony dodam że rzadko spotyka się urzędnika chcącego rozwiązać problem petenta tak jak w tym przypadku szacunek .Pozdrawiam.
Odpowiedzja znam takich urzędników:) My też jesteśmy ludźmi . I jest mi ogromnie przykro, że doszło do takiej sytuacji i ogromnie trudno rozmawia mi sie z klientami , którzy mają takie problemy. Probuję wczuć się w ich sytuację, wiem, ze czują się oszukani, ale mam związane ręce na chwilę obecną. Mam jednak nadzieję, że prędzej czy później zostaną dokonane zmiany w ustawie na korzyść klientów.
Odpowiedz