Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 72
Pokaż wszystkie komentarzeW takim razie wygląda na to że zostały wyczerpane wszystkie możliwe sposoby na załatwienie sprawy, a z mojej strony dodam że rzadko spotyka się urzędnika chcącego rozwiązać problem petenta tak jak w tym przypadku szacunek .Pozdrawiam.
Odpowiedzja znam takich urzędników:) My też jesteśmy ludźmi . I jest mi ogromnie przykro, że doszło do takiej sytuacji i ogromnie trudno rozmawia mi sie z klientami , którzy mają takie problemy. Probuję wczuć się w ich sytuację, wiem, ze czują się oszukani, ale mam związane ręce na chwilę obecną. Mam jednak nadzieję, że prędzej czy później zostaną dokonane zmiany w ustawie na korzyść klientów.
Odpowiedz