Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeOba modele przeciêtnie udane. FJR jeszcze na pocz±tku produkcji by³ fajny to teraz chyba ju¿ nikt przytomny by go nie kupi³. Co do Tenery 1200 to od pocz±tku motocykl nieudany. Za ciê¿ka za d³uga i po prostu bez sensu. Ja tam p³aczê za XJR 1300, bo to by³ piêkny motocykl ponadczasowy.
OdpowiedzA przejecha³es siê choæ raz du¿± Teres±? Wydaje mi siê, ¿e nie,bo by¶ takich g³upot nie pisa³.
OdpowiedzA ty kolego jeste¶ za lekki i masz za krótkiego...
OdpowiedzSpróbuj kupiæ now± FJR to siê przekonasz ,¿e nie masz racji. To jeden z najlepszych motocykli turystycznych. Te z pocz±tku produkcji mia³y wady ale od 2013 ju¿ nie.
OdpowiedzW pierwszej generacji FJR tylko 2001-2002 (RD04) wykazywaly tendencje do cykania zaworami. Od 2003 do 2005 (RD08-RD11) wszystko bylo OK. Po okolo 40 tkm potrafily jedynie padac TPS-y, ale Yamaha wymienia je za darmo do dzisiaj, a praca trwa pol godziny max. Bardziej upierdliwe byly tylko modele z poczatku drugiej generacji od 2006 do 2009- problemy z mas±, ECU, dozowanie gazu, on-off, twardy gaz i glupawe zlinkowanie hamulcow. Od 2010 wszystko poprawiono, a jedyna bolaczka ostatniej generacji od 2013 jest sporadycznie padajacy wyswietlacz graficzny- parkujac latem w naslonecznionym miejscu warto go zaslonic. W sumie wszystkie te problemy sa latwe to usuniecia (oprocz ECU2 gen, ale je tez wymieniano nieodplatnie) i duzo mniej problematyczne niz np sypiace sie wa³y i instalacje CAN BUS w Beemkach. Tylko co z tego, skoro Yamaha sama nie wierzy juz w potencjal swojej konstrukcji.
Odpowiedz