Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 93
Pokaż wszystkie komentarzeWygląda bardzo atrakcyjnie, ale 18 KM przy 7500 obr/min????? Czy to jakieś nieporozumienie? Podobno kręci się do 12000 obr/min (od 10 tyś czerwone pole). Przy większej mocy byłby bardzo atrakcyjny, ale po co komuś tak słaba 250. Już lepiej zainwestować w 125.
OdpowiedzOby się rozkręcił . Chyba Węgrzy go zachwalają . Tylko Oni mogli taki program zrobić o naszej maszynie. Kto z innych państw by sobie na to pozwolił. Wiecznie jakieś utrudnienia i kpiny. W Polsce robią teraz jeszcze nowe samochody, polskie oczywiście Pasagon i Honker MR 2010. Zobaczyc można na YT
OdpowiedzZapomniałeś jeszcze o Leopardzie z mielca
OdpowiedzZnalazłem filmik z Romet 249 Division : http://www.youtube.com/watch?v=gEiz34BGomc
OdpowiedzKiedy będzie jakiś test, filmik czy coś? Jestem bardzo ciekawy. Niefajnie by bylo, gdyby mial się sypać po pierwszych kilometrach, rozwazam zakup tego motoru a wyrzucic kase w bloto to ciezka sprawa ;/
Odpowiedzhttp://www.onroad.hu/teszt/teszt-romet-division-249-tars-hetkoznapokra.html jakby ktoś nie widział w poprzednim komencie
OdpowiedzNa Węgrzech już przetestowali naszego Rometa :) Gość tam sporo o nim mówi, szkoda że go nie rozumiem... http://www.onroad.hu/teszt/teszt-romet-division-249-tars-hetkoznapokra.html
Odpowiedznauczcie sie czytac 90km/h to prędkość z125 też rometa który ma 10KM!!! mam divisiona v max na oryginalnej zębatce przedniej (15) to 120 zmieniłem na 17 ale jeszcze nie sprawdzałem powinien osiągnąć to straszne 140... ogułem szału nie ma ale jest motor do miasta napeno nie w trase ani do świrowania
OdpowiedzWitam, możesz coś napisać o wrażeniach, jak się sprawuje, jak się jeździ, czy są jakieś problemy...?? wszelkie uwagi będą cenne, przymierzam się do zakupu.
Odpowiedzale 120leci przy ilu obrotach? bo moja Z-150 tez leci 120..tylko że wchodzi na czerwone pole. Ogólnie to mam super skojazenia z rometem dzięki Z-150 (nie wiem jak reszta) ale za 8000zł to widziałem w salonie nówke honde 125 o mocy 15koni..więc podejżewam, że osiągi porównywalne. Tylko że honda chłodzona ciecza.
Odpowiedz"inspirując się najlepszymi japońskimi street fighterami, Yamahą FZ1, Hondą CB1000R czy Kawasaki Z100" Proponowal bym zaznajomic sie z zazewnictwem grup motocykli, zaden z podanych nie jest Streetfighterem. "szpanerski widelec USD" Chyba autor szpanerskiego widelkca nie widzial, moze troche mniej fantazji a wiecej realnosci "Producent podaje, że Romet Division to uniwersalny motocykl dla dynamicznych ludzi w każdym okresie swojego życia." Producent moze sobie podawac, zycie zweryfikuje kto ten motocykl bedzie kupowal. "UWAGA! Zapraszamy do zapoznania się z oficjalnym stanowiskiem firmy Romet na temat modelu 249 Division i jego chińskich kopii pod marką Senke Motor." Czy bedzie ciekawe i co zdecyduje o zakupie - CENA ! Motocykl wyglada interesujaco, linia nie powiem podoba mi sie, pytanie tylko jak jezdzi ? Minusem moze okazac sie niski montarz tlumika. Pojemnosc moim zdaniem powinna byc nie mniejsza niz 251 ccm ( ale tez nie duzo wieksza ) Ustalmy wiec moze najpierw kto jest producentem. Gdztie jest produkowany a gdzie skladany ?
OdpowiedzNo wlasnie. Kiedy test. prosimy o to co zwykle od was dostajemy. Uczciwa i zetelna recezje. Pozdro
OdpowiedzRedakcjo, kiedy bedziemy mogli przeczytac test nowego Rometa? Bardzo jestem ciekawy, jak sie bedzie sprawował. Pozdrawiam
OdpowiedzNa jednym z kanałów YouTube znalazłem bardzo fajny filmik promujący Rometa Division 249 http://www.youtube.com/watch?v=gEiz34BGomc
Odpowiedzoglądałem go dzisiaj...i powiem tak: rozczarował mnie;/ choć i tak nie spodziewałem się wypasu to jednak kiwająca się dźwigienka biegów, skrzypiące zawieszenie z przodu i pordzewiałe śrubki w nowym motocyklu to porażka. Że nie wspomnę już o odpryskach na ramie i kierownicy, dziwnych, powyginanych metalowych uchwytach plastików i prawie całkowitym brakiem przedniego błotnika...siedząc widzi się oponę i o ile na suchym to pół biedy to w czasie deszczu będzie masakra. Bardzo intrygującym patentem jest wyprowadzenie dwóch rur z jednego cylindra i potem połączenie ich z powrotem pod silnikiem...imitacja dwóch cylków? śmieszne :P niestety nie miałem możliwości sprawdzić jak toto jeździ ani nawet posłuchać bo był ledwie co wyciągnięty z 'tira' i nawet aku nienaładowany. Tyle co sprawdziłem to na sucho...pewnie to wina niedotarcia ale biegi generalnie w ogóle nie chciały wchodzić a sprzęgło masakrycznie ciężko chodziło a jak juz udało mi się wbić jedynkę to mimo sprzęgła trzymał :P Natomiast na duży plus zasługuje dizajn...maszynka bardzo ciekawie się prezentuje tyle, że dizajnem się nie jeździ...to tylko dodatek :P Podsumowując, ja bym się nie skusił choć czekałem z niecierpliwością i nadzieją całe wakacje :P za 8k pln można kupić już wiele dużo ciekawszych sprzętów...używanych ale sprawdzonych...a tutaj kupuje się kota w worku :D powiecie, że na gwarancji...i cóż z tych 6 tysięcy? tyle to na skuterku się robi w wakacje w dwa miechy :P a co dopiero na motocyklu :> To tyle tytułem pierwszej recenzji :]
OdpowiedzJa tam nie wiem a gdzie go niby widziałeś jesteś pracownikiem Rometa czy co ??
OdpowiedzA nie, ale w wieliczce w sklepie rometa już jest, jak napisałem dosłownie wczoraj ok 11 przyjechał ciężarówką.
OdpowiedzJuż dostępny!!! http://www.motors.romet.pl/pl/news/art59.html
OdpowiedzNie narzekajcie na cenę tylko na system. W tych 8000zł ..1500zł haraczu zabiera państwo i kolejne 2000zł bierze do kieszeni diler. Wiec sam motocykl wychodzi 4500zł
OdpowiedzJest już w sprzedaży tylko żeby ścigacz szybko napisał jego recenzje :)
OdpowiedzMoże sam projekt jest ciekawy wizualnie ale chińskie wykonanie niszczy wszystko, do tego ten słaby silnik w dodatku na gaźniku. Nie wróże mu sukcesu bo Polacy chcą w końcu krajowy motocykl z polskich części a ten to zwyczajny chińczyk. W ogóle wmawianie ludziom że to są polskie produkty jest karygodne.
OdpowiedzA wziąłeś pod uwagę to, że 3/4 części Yamahy, Beko, Electroluxa czy Samsunga pochodzi z Chin? Nie liczy się miejsce produkcji ale kontrola jakości i użyte materiały. Mylisz się wielce, początku młody chłopak ma do wyboru- rometa division z allegro za 8 tys zł wraz z masą dodatków albo za podobną cenę 12-15 letni motocykl, albo 10 letni sprowadzany. Kupując zdaje sobie sprawę, że na rometa ma 24 miesiące gwarancji a na używkę nie i jeszcze ma tę pewność, że zaraz trzeba będzie władować gotówkę na naprawę. Już nie chcę wspominać o kosztach części i z dostępnością... Japońce 2-3 droższe i nie wszystko można mieć, romet ma swoją fabrykę w PL i bez problemu znajdziesz każdą część. Jeżeli chodzi o jednostkę napędową- taką samą stosuję np. zipp, więc myślę, że tutaj problemów nie ma, tym bardziej, że to gaźnik chłodzony wiatrem... Najprawdopodobniej sam sobie go kupię, żeby móc przepychać się po mieście między puszkami i łoić bez problemu "o kurczę, jak mi upadnie to będę zadłużony do końca życia" albo "żeby nikt mi go nie ukradł, żeby nikt go nie ukradł"... Pozdro
Odpowiedztak tak, ale chińczyk opłacany najniżej jak się da odwali manianę żeby jak najtaniej było, i nawet teoretycznie porządny sprzęt będzie się rozpadał, bo oszczędność na materiałach jest tam nieprawdopodobna - same stopy, z których to jest wykonane już są przyoszczędzone i materiały po prostu są okropnie kiepskiej jakości. Ale ten sam chińczyk może być opłacony przyzwoicie, i dzięki temu nie będzie oszczędzał na materiałach, za odpowiednie pieniądze przyłoży się do pracy i wykona naprawdę solidnie. Choć wciąż nie tak, jak w niektórych krajach (za, niestety, większe pieniądze)
OdpowiedzNajlepszy jest fakt, że jest już prawie koniec sierpnia, a motocykla jak w sprzedaży nie ma tak nie ma. Pisałem 2 razy do rometa w tej sprawie, a oni podali mi najpierw termin iż motocykl będzie dostępny na przełomie lipca i sierpnia, a potem że w połowie sierpnia. Ciekawi mnie fakt co takiego się stało, że odwlekana jest sprzedaż? Może to będzie motocykl zimowy i dołożą do niego gratis opony zimowe. Tak na marginesie myślę że coś w testach poszło nie tak i teraz próbują to za wszelką cenę poprawić.
OdpowiedzJa również pisałem i podali że na koniec sierpnia ma wejść do sprzedaży :(
OdpowiedzJak Wy możecie pisać że to jest polski motocykl. Przecież to obraza, to jest chinczyk. To jest już chinska marka. Aż serce ściska, że sprzedali tą markę chinczykom.
OdpowiedzStrasznie fajny motorek a najwiekszym dla mnie jego atutem jest ,ze jest NASZ, mam nadzieje ze firma bedzie sie rozwijac a nie pojdzie z torbami jak duzo pomysłow w naszym kraju;/ Polski stary Sokół wcale nie był gorszy od reszty swiatowej... rometowi bedzie ciezko dogonic japoncow ale trzymam kciuki:)
Odpowiedzale to jest CHIŃSKIE, produkowane w chinach i to strasznie badziewnie. Romety te przyjeżdżają do "fabryki" w Polsce, gdzie po prostu przyjedża karton z gotowym motocyklem, tylko trzeba takie tam rzeczy jak przykręcenie kół, pościąganie zabezpieczeń transportowych i nalepienie nalepek "Romet"... i to jest cały proces produkcyjny w Polsce. Jakość wykonania jest tragiczna. Żywotność silnika to jakieś 4-6 tysięcy kilometrów. Bardzo delikatne skrzynie biegów - znam osobiście 2 przypadki, a słyszałem o większej ilości takich, gdy skrzynia w Rometach rozlatywała się już w drodze z punktu sprzedaży do domu, czyniąc motocykl niezdatnym do jazdy! Niedawno znajomy przyprowadził mi do remontu właśnie Rometa z przebiegiem 5400km. Ogólnie tragedia, wyglądał jakby to było co najmniej 54000 jeżdżone w ekstremalnych warunkach.. szkoda pisać. A i tak był już po jednej wymianie silnika (jeszcze na gwarancji wtedy!). Pozatym części? ZAPOMNIJCIE. Dostęp do części praktycznie żaden. Niby wg. Rometa wszystko idzie dostać, ale w rzeczywistości na każdą część czeka się po kilka miesięcy. Jednak ja polecam ludziom nadal kupno za taką kwotę 10-12 letniego japończyka. Przynajmniej nie trzeba co miesiąc robić przy nim....
OdpowiedzJuż zbieram kase i lece do sklepu, serio ...
OdpowiedzZapraszam do zapoznania się z oficjalnym stanowiskiem Rometa w sprawie produktu Senke Motor http://www.scigacz.pl/Polski,249,Division,oficjalne,stanowisko,Rometa,13153.html
OdpowiedzCzekamy na stanowisko dyrekcji Romet Motors tej sprawie. Jednak motor naprawdę świetnie wygląda, czekamy na testy produktu. Co do samej fabryki fimy Arkus & Romet Group mogę powiedzieć,że jest naprawdę potężna. Byłem na otwarciu, i mozna powiedzieć ze jest to polskie duże przedsięwzięcie. Jak wszyscy wiemy każda marka motoryzacyjna składa swoje produkty w jednej fabryce a cześci są sprowadzane z różnych stron, wieć ludzie doceńcie, ze Romet się reaktywował. pozdro
OdpowiedzNawet w fazie projektu SK 250 jest zadziwiająco jednakowy :P www.chinamotorworld.com/viewpro.asp?id=7213&ty=15&cy= To samo malowanie i przednie zawieszenie które znajdowało się w "Polskim" projekcie.
Odpowiedzco na to ścigacz.pl ?
OdpowiedzŚcigacz.pl na to - ogromne "WTF ?!" Macie nasze zapewnienie, że w poniedziałek zostanie wysłany mail do Rometa z prośbą o ustosunkowanie się do zaistniałej sytuacji. :)
OdpowiedzEhh szkoda slow. Uwierzylem, ze to naprawde bedzie poczatek polskiej motoryzacji w wydaniu rometa, a tu taka kompromitacja. Nawet ramy nie robia w Polsce. No coz moze kiedys Zipp stworzy wlasny projekt, bo romet raczej nie. Ludzie z tej firmy nie wiedza nawet, ze klamstwo ma krotkie nogi.
OdpowiedzMocno się pokpili a wierzyłem w ich uczciwość przynajmniej w przypadku tego projektu. Zdjęcia z fazy projektowej w nowym świecie motocykli niezła podpucha. Przydałoby się teraz kilka słów ze strony przedstawicieli Rometa. Prawdopodobnie dodatki do tuningu tej zabawki to też tylko wymysł jakiś. Czekamy na wielki test i porównanie kilku maszyn tej klasy, może ścigaczowi się uda coś takiego zrobić. Proponuje YBR 250, CBF 250, GT 250 Comet, VTR 250, Zipp Nitro i oczywiście Romet
Odpowiedzhttp://www.senkemotor.com/cn/en_product_detail.asp?id=585 pozdrawiam :P
OdpowiedzDyrektor Romet Motors w czasie trwania targów w Mediolanie mówi o polskiej konstrukcji i design, http://www.bikers.pl/aktualnosci,11,109,prezentacje.html .Czy to oznacza że senkemotor skopiował rometowski projekt? – chyba nikt w to nie uwierzy wystarczy obejrzeć modele obu firm by dojść do wniosku że Romet tylko składa i dystrybuuje pod własną nazwa wyroby innej firmy . Dla jasności nie mam nic do tych motocykli 249 Division a może SK 250 bardzo mi się podoba, nie podoba mi się traktowanie potencjalnych klientów przez firmę Arkus & Romet Group. a wystarczyło wprowadzić motocykl na rynek tak jak zrobił to Zipp z Nitro 250, przeprowadzić kilka testów pokazać dobre strony tej konstrukcji. Pytanie na ile firma Romet jest wiarygodna ?
OdpowiedzNa zdjeciach prezentuje sie bardzo ladnie i cena jest przystepna. Ja osobiscie dolozyl bym jednak te 2000zl i wolal kupic motor na wtrysku o wiekszej mocy z widelcem usd oraz podwojna tarcza hamulcowo z przodu. Ponoc ma sie pojawic jakas ulepszona wersja division'a, ale na razie jest to nic pewnego(moze ktos juz wie cos na ten temat?). Mimo wszystko motorek mi sie podoba i jesli dadza na niego 2 lata gwarncji a jakosc wykonania bedzie wystarczajaco przekonujaca w kontakcie "na zywo" to go kupie na pierwsze moto.
OdpowiedzMam nadzieję, że Division okaże się przyzwoitym motocyklem bo Japończycy ostatnio obniżyli ceny swoich małych sprzętów. Honda Innova za 7900 zł, CBF 125 9900 zł, Yamaha Ybr 125 8500 zł. Romet więc już nie tylko jest bezpośrednim konkurentem chińskich maszyn ale też japońskich. Tylko, że on jest nadal niewiadomą i długo nią będzie. Kupując motocykl ludzie najbardziej ufają opinii innych, najlepiej wynikającą z wieloletniego eksploatowania. Division może nie zdążyć wyrobić sobie dobrego imienia bo ktoś musi go kupić i nim jeździć, a jak ma go kupić skoro nic o nim nie wie? Z Japończykami jest inaczej, Honda CBF125 jest kontynuacją modelu CG125 wprowadzonej w 1974 roku, i tak naprawdę niewiele zmienianej przez 36 lat, a dorobiła się na całym świecie opinii niezawodnej i świetnie wykonanej. Może niedługo stanę przed wyborem kupna motocykla za 8-10tys zł i będę miał dylemat, chociaż Romet bardzo mi się podoba i trzymam za firmę kciuki. Chciałbym za życia zobaczyć i móc dosiąść porządnego, nowoczesnego, polskiego motocykla.
OdpowiedzJEZDZE HONDA VARADERO 125 I PRZYZNAM SZCZEZE ZE PROPOZYCJA ROMETA JEST BARDZO INTERESUJACA I CHYBA SIE SKUSZE I SPROBUJE W KONCU NASZEJ RODZIMEJ PRODUKCJI.zEBY JESZCZE TYLKO TYCH KONIKOW MIAL Z 10 WIECEJ TO BYLO BY IDEALNIE.gENERALNIE TO BARDZO MI SIE PODOBA MOTOREK
OdpowiedzNo coz -gaznik , jedna tarcza itd. -to wszystko potwierdza fakt, ze jestesmy postrzegani w Europie za zacofany kraj- nic dodac nic ujac i to wszystko w XXI wieku - KATASTROFA A na cholerę ci dwie tarcze w motorku ważącym tyle ile Ty?? Mam jedną tarczę w Transalpie i uważam to za plus. Siła jest wystarczająca, myślisz o wymianie jednej tarczy, jednego przewodu hamulcowego itd, to nie jest sprzęt do freestyle-u, młodzież ma nie blokować hebla przy pierwszej jeździe na dwóch kółkach i tyle. W crossach też masz jeden cylinder, jeździ. w wielu motorach (gs 500, cb 250) masz chłodzenie powietrzem, nie przegrzewa się. Chciałbyś kuźwa polskiej VTR-y za 8 tys, a to ma być wozidło dla chłopców, co nie dostają kieszonkowego. A co do komponentów z chin, to powiem tyle, że prawie cała elektronika dochodząca do "cywilizowanego świata", pochodzi właśnie z państwa środka, jak nie jest tam montowana, to chociaż robią tam elementy. Mam nadzieję, że ten model okaże się bezproblemowy, trzymam kciuki. Na zaawansowane projekty przyjdzie jeszcze czas, a na proste- nie minie. Orientuje się ktoś ile to pali?
Odpowiedz