Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 93
Pokaż wszystkie komentarzeNo coz -gaznik , jedna tarcza itd. -to wszystko potwierdza fakt, ze jestesmy postrzegani w Europie za zacofany kraj- nic dodac nic ujac i to wszystko w XXI wieku - KATASTROFA A na cholerę ci dwie tarcze w motorku ważącym tyle ile Ty?? Mam jedną tarczę w Transalpie i uważam to za plus. Siła jest wystarczająca, myślisz o wymianie jednej tarczy, jednego przewodu hamulcowego itd, to nie jest sprzęt do freestyle-u, młodzież ma nie blokować hebla przy pierwszej jeździe na dwóch kółkach i tyle. W crossach też masz jeden cylinder, jeździ. w wielu motorach (gs 500, cb 250) masz chłodzenie powietrzem, nie przegrzewa się. Chciałbyś kuźwa polskiej VTR-y za 8 tys, a to ma być wozidło dla chłopców, co nie dostają kieszonkowego. A co do komponentów z chin, to powiem tyle, że prawie cała elektronika dochodząca do "cywilizowanego świata", pochodzi właśnie z państwa środka, jak nie jest tam montowana, to chociaż robią tam elementy. Mam nadzieję, że ten model okaże się bezproblemowy, trzymam kciuki. Na zaawansowane projekty przyjdzie jeszcze czas, a na proste- nie minie. Orientuje się ktoś ile to pali?
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza