Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 93
Pokaż wszystkie komentarzeMam nadzieję, że Division okaże się przyzwoitym motocyklem bo Japończycy ostatnio obniżyli ceny swoich małych sprzętów. Honda Innova za 7900 zł, CBF 125 9900 zł, Yamaha Ybr 125 8500 zł. Romet więc już nie tylko jest bezpośrednim konkurentem chińskich maszyn ale też japońskich. Tylko, że on jest nadal niewiadomą i długo nią będzie. Kupując motocykl ludzie najbardziej ufają opinii innych, najlepiej wynikającą z wieloletniego eksploatowania. Division może nie zdążyć wyrobić sobie dobrego imienia bo ktoś musi go kupić i nim jeździć, a jak ma go kupić skoro nic o nim nie wie? Z Japończykami jest inaczej, Honda CBF125 jest kontynuacją modelu CG125 wprowadzonej w 1974 roku, i tak naprawdę niewiele zmienianej przez 36 lat, a dorobiła się na całym świecie opinii niezawodnej i świetnie wykonanej. Może niedługo stanę przed wyborem kupna motocykla za 8-10tys zł i będę miał dylemat, chociaż Romet bardzo mi się podoba i trzymam za firmę kciuki. Chciałbym za życia zobaczyć i móc dosiąść porządnego, nowoczesnego, polskiego motocykla.
OdpowiedzJEZDZE HONDA VARADERO 125 I PRZYZNAM SZCZEZE ZE PROPOZYCJA ROMETA JEST BARDZO INTERESUJACA I CHYBA SIE SKUSZE I SPROBUJE W KONCU NASZEJ RODZIMEJ PRODUKCJI.zEBY JESZCZE TYLKO TYCH KONIKOW MIAL Z 10 WIECEJ TO BYLO BY IDEALNIE.gENERALNIE TO BARDZO MI SIE PODOBA MOTOREK
Odpowiedz