Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 75
Pokaż wszystkie komentarzeTemat podjęty przez autora jest ekstremalnie subiektywny i zdradza w pełni to, czego szukamy w motocyklach i czym kierujemy się podczas zakupu jednośladu. Dla mnie KTM RC8, MV Agusta czy Yamaha R1 z silnikiem big bang to jedne z pierwszych maszyn o których pomyślałbym chcąc kupić sobie zajebistego ścigacza rodem z serii SBK. Podejście autora mnie kompletnie nie przekonuje, co więcej podejrzewam że wpisuje się ono idealnie w podejście większości polskich motocyklistów, dla których ideałem motocykla jest Yamaha Fazer, czy inny tego typu depresyjny komarek. Na szczęście w tym kraju żyje też paru takich ludzi jak ja, którzy widzą oprócz spalania w cyklu mieszanym, cen części zamiennych i masy badziewnej elektroniki (na która lecą podpite blachary spod wiejskiej dyskoteki), coś takiego jak charakter motocykla, czego taka hulajnoga jak Fazer nigdy mieć nie będzie.
Odpowiedz... "Każdy motocykl który w nazwie ma „F4”, bez względu na to ile znaków i cyfr się przy niej znajduje jest oszałamiająco pięknym motocykle, ale to za mało." TAK tez jestem tego zdania, a sam latam Honda CBR F4!!! tak jak juz kilku poprzedników napisalo czekamy na TOP 10 uzywanych motocykli;) POzdrawiam Grzesiek
Odpowiedzsuzuki fan - Największa porażką jest to ze nie umiesz napisać poprawnie marki .
Odpowiedzdukati to najwieksza porazka wsrod motocykli
OdpowiedzDukati napewno... a Ducati no nie wiem, pojeździj trochę i się wypowiadaj... a ja jeździłem b.wieloma modelami Suzuki... i wiele tam porażek stwierdzam..ale nie kupujcie Ducati...
Odpowiedzpączki są porażką na maxa.
Odpowiedzszkoda w ogóle że piszący artykuł ... oparł się o plotki, ploteczki... , pomówienia , i bazarowe szepty przekupek z targowiska motocyklowego...... zero merytoryki... równie dobrze można można umieścić każdy inny motocykl ...bo każdy z nich ma swoje wady i zalety.... no i Ciekaw jestem czym jeździ sam autor tekstu i czy udało mu się wytkonąć wszystkie "zalety" swojego motocykla... jeżeli nie..... to my pomożemy.....
OdpowiedzKierowcy, 28 stycznia będziemy organizować protest przeciwko wysokim cenom paliw w Polsce. Dnia 28 stycznia chcemy zablokować Autostradę A4 na odcinku Opole - Wrocław oraz autostradową obwodnicę Wrocławia. Protest będzie polegał na poruszaniu się autostradą prędkością 40 km/h. Chcemy to zrobić medialnie i ostrzec rząd, że jeżeli nie zainteresuje się problemem to zablokujemy autostrady podczas Euro 2012. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 na obwodnicy Brzegu (koło zajazdu Rybiorz - stacji Bliska) Do akcji dołączyli się: Warszawa: 23.01.2012r o godzina 15.45. Ruszamy z pod parkingu na ulicy Smolnej w Warszawie. Trasa będzie przebiegać ulicami przy ważniejszych urzedach: Belwederska, Smolna, Wiejska itp. kontakt: 511-185-044 Tomasz Rudzki Kraków: Blokowana będzie droga krajowa nr 7 Zbiórka 28.01 godz 12:00 Stacja BP przy ul. 29 listopada (przy wylocie w stronę Warszawy) Organizator Dariusz Piwowarczyk 509-893-858 Nowy Sącz: Blokowanie Gorzków od Białego Klasztoru do Reala Zbiórka - 28.01 godz 12:00 Nowy Sącz JOJO na wprost MC DONALD Bielsko Biała: Blokowana będzie droga szybkiego ruchu. Zbiórka -28.01 godz 12:00 Bielsko Biała Parking Auchan, obok przystanku autobusowego Organizator - Sylwester Gorząd 514-951-115 Busko Zdrój: Blokowana będzie droga krajowa nr 73 Zbiórka - Busko Zdrój 28.01.2012 godz 12:00 Stacja BP przy wylocie na Kielce Organizator - Albert 506-692-843 Tarnów: Blokowana będzie Droga Krajowa numer 4 na odcinku Tarnów -Wojnicz . Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą z prędkością 30 km/h. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 przy Galerii Tarnovia Organizator protestu w Tarnowie --- portal ---radlow.cba.pl Radom: Blokowana będzie droga Radom - Tarczyn Zbiórka kierowców 28.01 godz 12:00 przed kościołem we Wsoli (pomiędzy Wielogórą a Jedlińskiem) Jeżeli zechcesz zorganizować tego dnia protest w swoim mieście daj znać: tel 886-33-07-33 lub yasiu @ forumbrzeg.pl
OdpowiedzBez sensu, i tak mamy paliwo najtańsze w Unii, po tańsze (i gorsze jakościowo) to trzeba za wschodnią granicę jechać. Lepszy protest to np. zwalczanie opłat za autostrady. Czyli absolutnie nie korzystamy z płatnego odcinka A4, A2 i innych. Bardzo dużo kierowców ciężarówek z tych odcinków nie korzysta, jeżdżąc przez okoliczne wioski. Kretyństwem jest budowanie autostrad czy dróg ekspresowych i potem kazać za nie płacić - a wtedy zdecydowana większość kierowców (w tym głównie ciężarowcy, których każdy chce się pozbyć z dróg lokalnych miast) i tak nadal będzie jeździć starymi drogami. Zobaczcie, jak spadł teraz ruch na płatnym odcinku A4 po podwyżce. Jeszcze trochę i ta autostrada będzie całkowicie pusta. A wtedy prywatna firemka pobierająca opłaty będzie musiała coś zrobić (np. je obniżyć). I płatne drogi, to jest coś, co warto oprotestować! A z drogą benzyną.... nie w ten sposób! bo cena jednak w wielkiej mierze zależy od prywatnych dystrybutorów, a nie od państwa - podatki i akcyzy są stałe od wielu, wielu lat. Zatem w ramach protestu należałoby upierdliwić życie stacjom benzynowym, np. tankować za 2zł, puszczać następnego niech zatankuje za 2zł, potem następny za 2zł, potem następny i tak kolejka w kółko aż każdy napełni bak.
OdpowiedzArgument, że mamy najtańsze paliwo jest bez sensu. Trzeba tutaj wziąć pod uwage przelicznik dochody/cena benzyny i wtedy nasza sytuacja wcale nie wygląda tak różowo. Rozwiązaniem problemu drogich paliw jest zmniejszenie akcyzy lub zmniejszenie marży dystrybutorów(lotos i orlen w większości należą do państwa). Co do autostrad zgadzam się w 100%.
Odpowiedzwspaniale!!!!!!! wynegcjujcie 2 zł za litr;) hehehe yulko nierobcie blokad na tej drodze co bede psuzka sobie popylał sluchajac radja ;)
Odpowiedz1. Jak to się ma do tematu? 2. Fajna idea, ale się to wam, nie uda. EU błazny, chcą wyższej akcyzy i koniec, jacyś protestujący jegomoście nic nie zdziałają.
Odpowiedzszkoda, ze piszacy nie zapoznal się ze statystykami sprzedaży w europie... piago mp moze i u nas jest shitem, ale na poludniu europy 2 lata temu byl hitem sprzedazy... co prawda nie na poludniu, ale np w samej francji w 2009 sprzedalo sie 5000 sztuk tego wynalazku
OdpowiedzAbasolutnie racja. Wczoraj wróciłem z Paryża.... 3-kołowców jeździ tam jak mrówków. Co chwila jakiś mija Cię na drodze. Myślę, że proporcjonalnie więcej niż innych marek czy typów motocykli i skuterów... no może poza Burgmanem.
OdpowiedzHarley to rzeczywiście przereklamowana marka. R1 miała być, jak to już co niektórzy napisali, do łojenia reszty na torze. Litr Yamahy obrósł już legendą, ten motocykla ma być dziki i nie dla każdego. Odnośnie KTMa RC8 - to pierwszy superbike austriackiej marki, więc ciężko żeby od razu był najlepszy w swojej klasie(pomijam przypadek BMW, Ci zawsze muszą stworzyć coś najlepszego i do tego brzydkiego jak noc listopadowa), w testach porównawczych RC8 podobno i tak był lepszy od Dukata 1198. Za najbardziej trafną pozycję tego zestawienia uważam rometa. To najbardziej przereklamowany motocykl tej marki. Miał być cudowny: Silnik R2 chłodzony cieczą i zasilany wtryskiem, widelec USD i przedni hamulec z 2 tarczami. Wszystko miało kosztować koło 10 000PLN. W teorii ten "polski" wytwór mógłby zmotocyklizować nasz kraj, ale skończyło się jak zwykle. W wyniku cięcia kosztów produkcji pojawiły się w nim klasyczny widelec, jedna tarcza z przodu i stary jednocylindrowy silnik chłodzony powietrzem, zasilany gaźnikiem. Wielka kampania reklamowa, wielkie show, świetnie zapowiadający się prototyp i beznadziejny finalny produkt, który się nie sprzedał.
Odpowiedznie wiem, czegoś się naćpał, ale ja też chcę spróbować :D hahaha
OdpowiedzDobry artykuł. Proszę zrobić teraz "odwrotny" artykuł. Temat - motocykle tanie a dobre. Ja rozumiem, że wszystko dobre, ale proszę zrobić TOP 10. Cena vs jakość wśród, offroad, SM, ścigaczy etc. Pozdrawiam
Odpowiedz+1. Teraz odwróćcie kota tłumikiem!
OdpowiedzPodbijam
OdpowiedzDobry artykuł. Proszę zrobić teraz "odwrotny" artykuł. Temat - motocykle tanie a dobre. Ja rozumiem, że wszystko dobre, ale proszę zrobić TOP 10. Cena vs jakość wśród, offroad, SM, ścigaczy etc. Pozdrawiam
OdpowiedzOJ oj oceniacie światowe marki biorąc pod uwagę polski rynek. już nie macie o czym pisać heh. zapraszam do paryża aby sprawdzić jakim sukcesem cieszy się mp3 (choć mi się nie podoba, pomimo że jest drogi a jest go wszędzie pełno)jedynie podpiszę się pod ducati
OdpowiedzRomet Ogar 3 biegowy... wcale nie jedzie szybciej od 2 biegowego a na trzecim biegu nie wyjedzie pod żadną gurkę
Odpowiedzkolego motorowery nikogo nie interesują
Odpowiedzstwierdzam... ten artykul to piana... zeby zobaczyc ile osob to czyta.....
Odpowiedzcos mi sie wydaje ze nie tedy droga..... moze dlatego ze kilka z ww pojazdow posiadam w garazu,....... albo ja jestem zboczony, albo osoba ktora pisala ten artykol.....
Odpowiedzjak skończysz marzyć, to wróć do zeszyciku z ortografią i potrenuj polskie końcówki.
OdpowiedzJunaka i Rometa? Na pewno masz problem z ortografią. Może zainwestuj w półkę ze słownikami.
OdpowiedzDobry artykuł dla zakompleksionych marzycieli. My Polacy, w tych narzekaniach oraz wzajemnym poklepywaniu się po plecach, podczas utyskiwań wszelakich, jesteśmy mistrzami.
OdpowiedzJako uzytkowniczka f4 powiem tak, jeśli chodzi o komfort jazdy to chyba nie o to chodziło autorom :) i byc może technicznie też nie jest to jakieś cudo ale zdecydowanie nadrabia innymi walorami
OdpowiedzNo za Afrykę to nie zdziw się, jak ktoś zademonstruje ci w inny sposób swoje zdanie :) Zaznaczam, że nie mam tego motocykla, ale jak szukałem ostatnio następny sprzęt to brałem to moto pod uwagę i trochę się o niej wywiedziałem. Zdaje mi się że w tym przypadku reklamę nie tyle zrobił producent tylko zadowoleni użytkownicy, a to świadczy o tym, że sprzęt jest doby, bo to właśnie ostatecznie użytkownik weryfikuje to co mówi producent, czy pan redaktor szczęśliwy, że dali mu maszynę do testu.
OdpowiedzSprzęt jest naprawdę dobry, ale mimo ma parę drobnych wad a kosztuję fortunę. Np. spalanie, które jest ważne na wyprawie, np. relatywnie niewielką moc, oraz ceny z kosmosu - zadbana afryka naprawdę dużo kosztuje, a niezadbana nie ma tylu zalet :)
OdpowiedzHonda Africa Twin jest piekna!!!!
OdpowiedzWedług mnie najwięcej zamieszania robicie wy pismaki, każda sztuka wyrwana od importera jest super bo strach że nie dadzą następnej do testów.
OdpowiedzGeneralnie Ok ... dodałbym tylko Hayabusę i BMW Adventure - Motocykle do onanizowania się metką... Szkoda że nie zrobiliście listy najbardziej niedocenianych motocykli, bo w naszym kraju pozerów i lanserki takich moto jest sporo i lista niedocenionych sprzętów jest baaaaaardzo długa :)
OdpowiedzHayabusa to akurat kiepski przykład na przereklamowanie. Zasłużony i nadal niedościgniony dla konkurencji i po prostu od 13 lat najszybszy konwencjonalny motocykl seryjny.
Odpowiedzmyslec sobie tak możesz :D
Odpowiedzjesli dla ciebie 304 km/h (czyli jesli mnie pamiec nie myli ±2 km/h tyle ile hayabusa robila w 1999r) nawet w polowie nie tak dobrego jak o nim pisza s1000rr to wiecej niz ~320km/h odblokowanej hayabusy gen II to fajnie masz w domu. Przyspieszenie tez buza ma lepsze co pokazuja wyscigi na cwierc mili.
Odpowiedzto zobacz sobie porownanie z MCN, tam nie ma lipy to zobaczysz jak Hayka zostaje z tylu, tak ta ostatnia, a na cwierc mili to raczej seryjnych Hayek nie znajdziesz. wiec nie masz racji i bzudry piszesz!
Odpowiedzproblem w tym ze za gros czytac nie potrafisz a sie wypowiadasz. Pisalem "odblokowanej hayabusy". Bez odblokowania busa ma zredukowana moc na kazdym biegu poza 5. Pozdrawiam analfabetow polskich.
OdpowiedzPewniem odblokowana/nie odblokowana, człowieku zejdz na ziemie ;) W salonie kupisz zblokowana i tyle w tym temacie.
Odpowiedzi oczywiscie to jest niesamowicie wielki problem wylozyc 300zl na przeprogramowanie? Ok w takim razie zapomnijcie co pisalem. Nie wiem tylko w jaki sposob udala mi sie ta sztuka no ale nvm.
Odpowiedzheheh dobre, ale sie rozbawilem, niktorzy to zyja w d*** i gowno wiedza... hehehe
OdpowiedzBrawo "Boczo" dawno nie widziałem tylu komentarzy pod tekstem ;) A co do legendy Afryki... cóż to na Afrykach a nie na Super Teresach ludzie objeżdżają świat, zresztą sam zobacz: www.singapore2poland.comi
OdpowiedzBMW 1200RT. Wygrywa wszystkie foldery reklamowe - przepraszam - testy porównawcze, a jak się na niego wsiądzie to się okazuje że prowadzi się bez rewelacji, trzęsie się jak Harley, pali olej, miewa fochy, jest za wysoki, mało elastyczny i ma mało miejsca dla załogi (porównując do konkurencji).
Odpowiedzs1000rr tez wygrywa wszystkie testy porownawcze, a rzeczywistosc bezlitosnie to weryfikuje. Coz bmw stac na oplacanie artykulow.
OdpowiedzHahahaha co zweryfikowała rzeczywistość? Że to świentny motocykl i tyle, nadal wygrywa na całym świecie. I można biadolić o przekupywaniu dziennikarzy na calym świecie ale to nic nie zmieni bo bmw jak bylo tak nadal jest zajebiste ;)
OdpowiedzNOOOO ale w WSBK nie wygrywa:) od biedy na podium sie dostrali. A szum był... Co roku straszą, wydają coraz więcej kasy a konkurencja i tak robi swoje. Wiem wiem to nie motocykle w specyfikacji drogowej ale walka na torze miedzy producentami trwa, tylko w inny sposób niż na drodze a każda marka tak samo daje to co ma najlepsze:)
Odpowiedzto zdaje sie pomyliles lata, sprawdz co wygralo bmw w tym roku i przezyj szok.
OdpowiedzWiększosc krajowych zawodów różnych państw w tym np Francja czy Hiszpania. A oprócz tego 2 miejsce w Stock 1000 i Le mans.
OdpowiedzPokazali klase w Stockach 1000. Do dzisiaj pokazują.. Sezon 2012 zacznie sie w lutym to zobaczymy czy bmw wyciągnelo wnioski ze wczesniejszych lat i pokaże w tym roku w klasie Superbike-ach bo w Stockach na pewno znowu beda wymiatac.. Prawda jest taka że cieżko odrazu zrobic idealnego superbika. Puki co zrobili najlepsza maszyne Stockową. A to powinni interesowac wszystkich tych którzy chcą kupic ten motocykl z salonu.
OdpowiedzGhost, w Stockach: 3 razy mistrzostwa zdobyło Ducati, 2 razy Yamaha, 1 raz Suzuki, i 1 raz BMW..., a co do właściwego tematu to jakoś Ducati specjalnie się nie reklamuje, a po niektóre modele, trzeba się zapisywać do kolejki, jak za komuny.... :-)))))...
OdpowiedzJuż kiedyś ci to tłumaczyłem że bmw nie moglo zdobyc wiecej tytułów bo uczestniczy w tej seri dopiero drugi sezon. Dla mnie bmw jak i Ducati to świetne motocykle ale jestem zwolennikiem R4 nie V2 i bmw do mnie bardziej przemawia. Temat rzeka.
OdpowiedzTzn.rzędówka BMW jeśli chodzi o ścisłość...a ja przedwczoraj i wczoraj uruchamiałem, po wyczyszczeniu gaźników BMW R 75/5 i R 90/6, myślę, że mają więcej charakteru niż niektóre nowoczesne motocykle, obojętnie jakiej produkcji...ale to też temat rzeka :-)... ale ciekawie takie "dziadki" pracują i trzeba było wtedy mieć jaja, żeby na nich się ścigać :-)... Pozdr.
OdpowiedzNiestety autor nie wykazał się za bardzo - Piaggio MP3 przez jest, a na 100% było najpopularniejszym pojazdem na rynku niemiecki. Jak nie nazwać tego rewolucją??
OdpowiedzW ZASADZIE OK I DOBRZE ZE NAPISALESCIE O TYM JUNAKU ALE TO CO NAPISALISCIE O DUCATI DESMODECI TO NARA
Odpowiedztrzęsące się i wibrujące BMW GS R 1150 i 1200
Odpowiedzczłowieku na BMW GS widać nie siedziałeś że ci coś wibruje
OdpowiedzBMW GS zarówno 1150 jak i 1200 na wolnych obrotach trzęsie się jak galareta.Do 4 tyś silnik ciągnie słabo a powyżej - - wibracje skutecznie znichęcają do odkręcania manetki. Precyzja zmiany biegów jak w C-330 i do tego stukający kardan. Totalnie przereklamowane motocykle.
OdpowiedzZgodzę się z tym w pełni. Chcąc zweryfikować legendę wróciłem z dwudniowej wyprawy na Mazury. 900km za mną..bardzo fajny czas ale z legendy gs-a został jedynie mega wygląd. Cała reszta to śmiech..Africa twin to jeździ jak po jedwabnym prześcieradle..
OdpowiedzKoledze polecam K 1600 Gt nawet nie drgnie idealnie gładka jedwabista praca silnika, precyzja zmiany biegów perfekcja i co z tego jeździłem jest po prostu nudny. To Enduro więc może drgać i się trząść. Ale bez przesady 1150 trzęsie a 1200 prawie w ogóle tego nie czuć, po za tym mi się to akurat podoba. Mam 1150 i nigdy go nie sprzedam. Fakt na wyższych obrotach wibracje już raczej przeszkadzają, ale GS-em trzeba się nauczyć jeździć momentem a nie mocą. Nie trzeba kręcić pow. 5 tyś żeby jechał, to nie szlifierka. Enduro się jeździ inaczej, człowiek odkrywa że nie trzeba gonić po 140 czy 160 żeby było fajnie. Polecam spróbować też nowy model ja jeździłem demo, niesamowity, tam już nic nie trzęsie. Potężny moment oraz 125 KM na tylnym kole a nie jak u konkurencji moc podana na silniku :) Moc, wyważenie, hamulce, zawieszenie robią dobrą robotę. Dla większości są motocykle i jest BMW. BMW jest nie do prześcignięcia przez konkurencję. Robią najlepsze motocykle od lat. Zresztą statystyki sprzedaży na całym świecie i testy porównawcze mówią same za siebie. Do tego te nieudolne kopie naśladujące GS-a produkowane przez już chyba wszystkie inne marki na świecie potwierdza tylko fakt że przykładem do naśladowania jest dla nich BMW. Ech już nie piszę dalej bo znowu będzie że pewnie mnie sponsoruje BMW.
Odpowiedzz tego co wiem romet nie jest juz polską marką
OdpowiedzJa bym tu wymienił po kolei wszystkie modele Harleya, płacimy tylko i wyłącznie za znaczek. A do tego zestawienia bardziej bym dał starego Vmaxa, totalnie bezsensowny motor kultowy tylko dlatego że dali mu silnik wyprzedzający epokę o 10 lat. W dzisiejszych czasach nie ma sensu. A do Ducati trzeba dorosnąć, jak nie wiesz czemu są droższe to znaczy, że nie jeździłeś nigdy takim. A fakt faktem najmniej docenioną marką jest Triumph, świetne motocykle.
OdpowiedzWszystkie Harleye Davidsony. Kupujesz legendę, a motocykl dostajesz gratis - czyli jadą po kosztach jak tylko można. Konkurencja japońska i angielska dawno już przegoniła HD. Każdy Ducati - wygląd super, ale w dotyku i z bliska przypomina najtańszy skuter z supermarketu. BMW GS 1200 - wielki, nieporęczny, rozpadające się wahacze, szalejąca elektronika, brzydki, dźwięk silnika. Honda ST1300- motocykl powinien mieć blokadę na 160 km/h, bo powyżej wężykuje, shimmy itp.
OdpowiedzTrudno żeby szatan potrzebował kontroli trakcji i ABS'u ;)
OdpowiedzCo do Yamahy-Vmax wolę ten starszy model, stojący u mie w garażu ;). A jeśli chodzi o kalendarz na 2012... poszukuję kalendarza z motocyklami, a nie motocykl+babka i do tego w negliżu. To tak jak sa kalendarze z końmi i modelkami. Całe piekno konia jest gdzieś poza, bo na pierwszym planie kobitka. Czy ktos nie mógł by zrobić kalendarza dla motocyklistek... motocykle + fajni modele i to wcale nie muszą byc roznegliżowani ;D. Dużo wymagam? Nie, mam dośc tylko dyskryminacji!!! Tak na babski rozum, na co mi na ścianie kalendarz z motocyklami a na nich w różnych pozach kobitki. Widac heteroseksualne kobietki są uważane za mniejszośc. Chyba trzeba wyjśc na ulice i jak geje zacząć domagać się, aby nas zauważono ;PPP
OdpowiedzIśka ty gej? :P
Odpowiedzczytac nie nauczyli cie ze zrozumieniem, czy do szkoły pod górkę miałeś? ;PPPPPPPPPPPPPPP
Odpowiedz