Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeszybkie pytanie - kocham MT-01 od pierwszej chwili gdy go zobaczylem - moje pytanie - czy to jest dobry motocykl na pierwszy motocykl? jestem duzej postury - 2m na karku i mam dobrze ulozone w glowie - zero brawury. Pozdrawiam
OdpowiedzTu nie idzie tyle o twoją brawurę co odporność psychiczną na nagłe sytuacje. Pamiętaj że skok sprzęgła i manetki gazu jest w każdym motocyklu taki sam. A im więcej momentu i koni od niskich obrotów tym więcej mocy przypada na "jeden stopień" wychylenia manetki. Coś ci wyjedzie w zakręcie przestraszysz się czy coś ręka ci mocniej drgnie i odjazd tylnego koła jak w banku. A przy takim ciężkim motocyklu albo gleba albo strzał przez bark jak z katapulty. Druga rzecz to zmiana biegów. Im mocniejszy motocykl tym trzeba robić to sprawnie i trafnie. Na filmikach widać w jakim tempie gość zmienia biegi. Poezja. Trzecia sprawa to hamulce. A dokładnie F=m*a. Im cięższy motocykl tym próba zatrzymania go na tej samej drodze co lżejszego odpowiednika generuje większą siłę rosnącą liniowo od masy pojazdu. I tu jest pies pogrzebany. Będziesz chciał takie monstrum zatrzymać tak samo szybki jak 160kg pięćsetkę to gleba gwarantowana. Przestraszysz się i ściśniesz za mocno klamkę albo za szybko = gleba. Nie ma cudów współczynnik tarcia obowiązuje. Zdecydowanie odradzam motocykl tego kalibru na pierwszą maszynę. Rozumiem że jesteś niebanalnych rozmiarów ale mimo wszystko doradzał bym jakiś mniejszy motocykl na początek. Może Yamaha Virago 750 w wersji US albo jakiś Cruiser. To model i typy motocykli projektowane pod dużych gości.
Odpowiedza o jakim motocyklu pieszesz o bkingu czy mt01? Pytam bo jeździłem dwoma, jeden mam, i jakoś mam inne spostrzeżenia.
Odpowiedzpower: Ty tez masz B-Kinga ??
Odpowiedzmam jeden z nich - MT ;)
Odpowiedza gdybyś nidy nie jeździł konno to siadłbyś na araba????
Odpowiedzmożesz miec motor z silnikiem 2,0 i 200 koniami a jazda będzie bardzo przyjemna i bezpieczna. Jedno jest pewne trzeba duzo szacunku do silnych streatów. Pytanie czy już jeździłeś motorami bez owiewek? Czy masz zamiar jeździć gdzieś dalej czy tylko miasto i jego regiony? Jesli tak to może to być dla Ciebie świetny motor, ale jesli chcesz czasme skoczyć 200-300 km nad jakieś jeziorko w lecie i to przy wietrznej pogodzie to nie kupuj tego motoru. Ja mam Fazera 600 i przy prędkościach podróżnych 120-140 i wietrze nie da się jechać i zwalniam do 70 - 80 i tak sie wlekę, mówie o jeździe z bagażem i zoną na plecach, tak wiec zastanów sie i wtedy podejmuj decyzje. Pozdrawiam i szerokości
Odpowiedzjeżdżę b-kingiem 160 to spacerek jakieś 5500 obrotów przy max trochę wieje ale pozycja jest dość wygodna w porównaniu chociażby z fjr .jak jeździsz z plecaczkiem to kup sobie g-w jest w promocji takim sprzętem można nawijać bez końca szkoda że kibla nie zamontowali,polecam też wiaderko oczywiście 1000 nie 125 rewelacja szczególnie starsze modele.2litry i 200 koni vulkan po tuningu ??
Odpowiedzprzepalcowanie chodziło mi o golasa xjr,przepraszam fjr za pomówienie pozycja i niedmuchanie ok.
Odpowiedzcześć -jako pierwszy motocykl ? no cóż przy posturze jaką opisujesz to chyba mniejszy motorek nie wskazany (śmiesznie byś wyglądał np.na jakiejś gpz 500 s,którą ujeżdzałem),a rozsądek zawsze jest wskazany.z MT-01 powinieneś być zadowolony,pozdro
OdpowiedzPierwszym motocyklem może być każdy, także MT-01. Liczy się to co w głowie. Przestrzegam jednakże przed zakupem "oczami". Warto umówić się na jazdę próbną. Mimo zniewalającego wyglądu motocykl ten nie wywarł na mnie dużego wrażenia (niekorzystne drgania silnika przekładające się na całą konstrukcję-jak jazda traktorem:) Z pewnością są zwolennicy takiej charakterystyki nietypowego przecież silnika. Wolę jednakże xjr1300 - również duży moment, a wszystko inne zestrojone pod mój tyłek
Odpowiedz