Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 50
Pokaż wszystkie komentarzeskutera nie słychać? to chyba jakiś żart. To jest największa porażka odnośnie skuterów - zero prędkości i przyspieszenia, a hałas jakby odrzutowiec startował
OdpowiedzHahaha rozbawiłeś mnie doszczętnie... Moje Piaggio NRG SS wydaje 75dB nie więcej jak kosiarka elektryczna. Ty na ścigaczu czy chopperze wydajesz dużo większy hałas. Nie wspomne o redukcji biegu w chopperze gdzie prawie zawsze występuje to denerwujące pierdnięcie...
OdpowiedzJeśli ktoś ma wyjętą watę ze "sportowego" tłumika i przy okazji nie posiada mózgu to tak jest. Ale nawet dwusuw, taki jak np. Piaggio/Gilera Hiper 2(montowany w Piaggio - także Vespach, Gilerach, hiszpańskich Derbi, od 2005 roku w Apriliach), Minarelli Horizontal(spośród nowych skuterów - tylko Yamaha i Malaguti, ze starszych także Aprilia), Franco Morini(niektóre Aprilie, Suzuki, kopię wykonaną z dobrych materiałów stworzyło TGB), Peugeot czy Kymco, jeśli jest seryjny, nie hałasuje zbyt mocno, mało kopci i chodzi generalnie kulturalnie. Więc nabierzcie trochę wyrozumiałości, szanujcie narybek, zamiast go tylko do siebie zrażać.
Odpowiedzprawda, nikt nie ma szacunku do skuterowców. nawet ci tacy wielce szanowani i kulutralni na dordze chopperowcy mają zlewkę na skutery i brak szacunku. o kierowcach puszek nie ma co pisać każdy wie jak jest niestety...
OdpowiedzCzy mówisz o pracy silnika czterosuwowego? Jak wspomniałam w artykule "w szczególności jeżeli przemieszczasz się czterosuwem"...
Odpowiedz