Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 548
Pokaż wszystkie komentarzerozebrałem silnik ma 72ccm ,kolanko jest nieco zwężone przy wlocie .Mój 901 zamyka licznik bez modyfikacji. Natomiast jeśli ktoś ma ten model i chce zrobić z niego ścigacza, polecam dołożyć dyszę od 72,ściągnąć recykulator zaślepić dziurki po nim,lekko poluzować zawór wylotowy,podnieść iglice w gażniku i wyregulować powietrze, innych blokad niema. A jeśli chodzi o Vmax 60/70 to po prostu jest żle dotarty i brak mu mocy(ten typ silnika dociera się na przemian jeżdżąc 40/45 i z górek bez obciążenia vmax, do 300 km polecam więcej spokojnej jazdy a nie będzie z nim problemów,przy złym dotarciu nowe pierścienie od 72 wystarczą i oczywiście olej. Jeśli ktoś nie wieży niech się bujnie na 4 swą maszyną z dobrej górki lub pojedzie za tirem a zobaczy ze mocy mu brak.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza