Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Poka¿ wszystkie komentarzeno wlasnie olo, pomysl to nie boli. wahacz w motocyklu nie jest zainstalowany na osi zebatki i w czasie swojej pracy odleglosc miedzy zebatkami troche sie rozni (to wlasnie dlatego lancuch musi miec luz). jesli naciagniesz prawidlowo na centralnej to moze sie okazac po opuszczeniu motocykla (szczegolnie w przypadku motocykli z duzym skokiem zawieszenia) ze lancuch bedzie napiety zbyt mocno. Tak jak juz ktos radzil, zalecam zajrzenie do instrukcji.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza