Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzektm chce tym odebraæ znaczna czêsc emeryckiego elektoratu gs-ów 1200, i po czesci moze sie to udac...jezeli obni¿± siode³ko...ps. przykladowo, na drugim filmiku jest tyle miejsca, ze bez wiekszych klopotow mozna samemu odprostowac i wyhamowac mniej wiecej w tym samym miejscu...
OdpowiedzNo nie wiem. Jakby chcia³ to zapoda³by napêd wa³em a jest ³añcuch, Niestety! Moturek wygl±da nie¼le, ale jak preis dadz± KTMowski to kupuje cabrio
OdpowiedzZ tego co siê orientujê, to Adventure ma regulowane siedzisko, ale rêki nie dam sobie uci±æ (¿ebym potem nie musia³ parafrazowaæ klasyki polskiego kina i nie mieæ k**** rêki ;)). Filmik jest czysto instrukta¿owy i pokazuje dzia³anie systemu. Tak jak mówi³em w przypadku odpowiedzi na inne komentarze - MSC dzia³a w kryzysowej sytuacji kiedy zawieszie kierowca. W momencie, kiedy kierowca nie odprostuje i nie wyhamuje (czy posiada na to miejsce czy nie).
Odpowiedz