Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeja co do designy samym w sobie zastrzezen niemam maszyna wyglada swietnie psizac o wydechu mialem na mysli funkcje jaka pelni wydech poprowadzony pod silnikiem w motocfyklach supermoto to nieporozumienie przeswit poprostu dramatycznie spada i balbym sie tym wleciec w polna droge z duzymi dziurami bo jakbys zachaczyl tym wydechem o jakas gleboka wyrwe to by ci go urwało razem z silnikiem heheh niemowiac o tym ze bys sie polamal ale z drugiej strony do tego typu rzeczy jest smc i enduro 690 a ogolnie to to moto rewelacyjne jednak ja bym kupił na 100% smc lub enduro
OdpowiedzA co sądzisz o 690 sm/smr? czy do jazdy głównie po ubitych drogach i w mieście to nie jest lepsza opcja? to prawda, że jest cięższy ale też trochę niższy od smc/enduro. Zastanawiam się nad smr-ką bo raczej nie planuje zapuszczać się w teren piaszczysto-błotnisty
OdpowiedzWIESZ JA TYLKO PRZYTACZALEM IDEE SUPERMOTO:) Z ZALOZENIA MA TO BYC MOTO NA OBA TYPY NAWIERZCHNI CZYLI GLADZIUTKI ASFALT 50% I 50% PIACHU JESLI CHCESZ MOTO TYLKO NA ASFALT to ja juz odpadam w tym momencie z sugestiami bo mnie na dzien dzisijszy temat supermoto tylko i wylacznie w 100% na asflat przerasta najzwyczajniej:) do czasu az niewysmycza min 150 konnego jednogarowca o masie max 150 kg z pelnym bakiem :)
Odpowiedz