Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Kolego Jestem pewien ze jak odblokowałeś kolanko na wydechu to nabrał znacznie mocy. A moc trzeba przełożyć na prędkość więc nie wiem co tam wyciagłes z tego wariatora ale powinieneś wyciągnąć taką tulejkę miedzy tymi talerzami. ja tak zrobiłem i leciał mi z 50- 65 taka poprawa była. Ja np. probowałem zmienić dysze na większa ale nie było żadnej róznicy na mocy a wiecej mi o pół litra żarł wiec to niemiało sensu. Wiec Kupiłem wariator Pollini speed control i po tym jak go załozyłe to była taka różnica że jak mi leciał 65 to teraz na prostej z opore wiatru wybuja do 75 ale tez sie zmieniło ze jka np. przed te jechałem 45 to były takei dosyc obroty a teraz są bardzo małe więc to sie też przełozyło na spalanie. No a maksyalnie z niego wydusiłem za tirem 88km/ h mówię ci rozbierz ten wariator ale do tego potrzebujesz specjalny klucz lecz ja to blokowałem kawałkiem metalu o te zabki co tam sa i odkrecałem śróbe i też szło odkręc tą przednią pokrywe od wariatora i w środku będzie tulejak wyciągnij ja wariator dokręć tak jak go rozbierałeś i jeśli to jest nralny seryjny hurrican dobrze dotarty to musi ci lecieć 60-65 a jesli ci to mało to kup sportowy wariator. Dobra stary odpisz i co ty zrobiłeś przy tym wariatorze czy cos jeszce w nim grzebałeś to ci powiem co i jak.