Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>
Prawda jak zawsze jest po środku. Bo choć limity są potrzebne to zwróćcie uwagę, że są dostosowane do wszystkich czyli do najsłabszych uczestników ruchu. Przez co cześć która włożyła więcej wysiłku w szkolenia i sprzęt jest pokrzywdzona. Mamy znacząco krótsze drogi hamowania dzięki lepszym oponom i coraz lepszym systemom bezpieczeństwa a limity prędkości stoją przeważnie w miejscu. Jeśli o lewy pas chodzi to autora trochę poniosło, lewy pas służy do wyprzedzania! A jeśli ktoś nie czuje się komfortowo i przez to go blokuje niech wcale z niego nie korzysta i cała trasę jedzie za tirami. Mozeby wprowadzić dodatkowe uprawnienia, bardzo trudne do uzyskania, które pozywają na jazdę z prędkością np. +50%. Choć to mażenje ściętej głowy ;-)