tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Co do pojemności to jeśli tego nie sprawdzałeś... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: Beavis 27.08.2006 18:11

Co do pojemności to jeśli tego nie sprawdzałeś i sam nie zrobiłeś to nie zdziw się gdy Ci maszyna niedługo zdechnie. 110cmm było stosowane w bardzo starych DT i cylinder wraz z tłokiem był dostarczany od PROXa. Niestety na tą chwilę części zamienne do tygo silnika są nie do dostania i kiedy zajedziesz tłok (a uprzedzam, że to prędzej czy później nastąpi) będziesz musiał powrócić do pojemności bazowej. Jeździłem taką DT i osiągi wcale nie są takie rewelacyjne. Motocykl traci całkowicie dół, ale owszem kręci się dużo lepiej w górze i ma kopa większego. Więc jeśli to jest PROXowska przeróbka i Ty tego nie robiłeś tylko taką kupiłeś to już radzę Ci zbierać kasę na nowy tłok i cylinder. Źle zestrojony gaźnik tuningowy może ograniczać osiągi! Nawet jeśli jest dedykowany do modelu! To też radzę sprawdzić bo jeśli mieszanka będzie niedobra to przyczyni się do szybszego zużycia części i większego spalania. Mam nadzieje jednak, że ze sprzętem jest i będzie wszystko ok i życzę miłego jeżdżenia!

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę