tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Tak samo jest opisane w "Motocykliście... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: wertal 19.06.2013 15:46

Tak samo jest opisane w "Motocykliście doskonałym" - jazda schematem A jest dobra ale na torze (lepsza i bardziej przewidywalna nawierzchnia i brak niespodzianek za zakrętem). Jazda schematem B wygląda na gorszą, ale w rzeczywistości jest lepsza (większa kontrola nad otoczeniem, mniejsze szanse na spotkanie z czymś co najeżdża z przeciwka) bo daje więcej kontroli i bezpieczeństwa. Zresztą bardzo dobry jest arbument o powierzchni styku opony z asfaltem - większa powierzchnia to większa przyczepność i możliwość przyspieszenia. Pewnie można by powiedzieć o tym że opony wyścigowe są skonstruowane do pokonywania zakrętów, bo przyponinają piramidę, podczas gdy te normalne do jazdy turystycznej są pomyślane głównie do jazdy po prostych.

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę