Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
dobrych piecow jest co nie miara dla kazdego prawdziwego milosnika motoryzacji to chyba najwazniejsza czesc pojazdu a napewno dla mnie konstruktorzy bududjac silnik maja na celu to zeby dobrze sie sprawdzal w danym typie motocykla wiec najpierw nalezy sie przyjac w jakich kryteriach chcemy to oceniac moje typy to : triumph rocket 3 za potęzną moc przy niskich obrotach dzieki pojemnosci przede wszytkim 2.3litra, bmw k1600 gt za 6 cylindrow i wyzsza moc niz w gold wingu o 30% ,bmw 1000rr za niewiarygodny szczyt mocy jak na motocykle produkowane seryjnie w momencie debiutu ten piecyk zdeklasowal wszystkie inne podczas testow na hamowniach jako 1 seryjny motocykl z klasycznym silnikiem spalinowym przekroczyl bariere 200 km w testach było 200-201 km wsrod singli oczywiscie ktm 690 wsrod soft enduro supermoto itp z silnikami jednocylidrowymi ma najwyzsza moczaleznie od wersji 65-75km , pod wzgledem trwalosci na rpzestrzeni lat ludzie chwala silniki vfr, silnik hayabusy jest imponujacy ma bardzo duzo mocy juz od najnizszych obrotow i plynnnie rosnie az do 10 tys i mozna by jeszcze sporo wymieniac .