Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Tak, dalej twierdzę że motocyklista jadący na długich jest w wiekszości przypadków lepiej widoczny. (choc sam na długich nie jeżdżę bo to już jest lekko hamskie, uciążliwe dla innych i stanowi przegięcie w drugą stronę). Natomiast Twoje tłumaczenie uważam za naciagane. Nie na darmo karetka pogotowia włącza długie światła. Moim zdaniem wiekszość przypadków polegających na wyjechaniu z podporządkowanej itp wynika z tego że kierowca puszki W OGÓLE NIE ZAUWAŻYŁ jadącego motocykla a nie że go oślepił albo wzrokiem unikał snopu światła. Jakbyś zgadł, mam w moto xenon 6KK :) Mimo to niedawno jakas ślepota (w Tico :( ) wyjechała mi z podporządkowanej tak że omijając ją przejechałem przed jej PRZEDNIM zderzakiem w odległości mniejszej niż pół metra. Szczęśliwie. W tym wypadku nieakcesoryjny tłumik singla nie pomógł podobnie jak w.w. xenon. Ale w ilu przypadkach jednak pomógł - tego nie wiem. Natomiast po tym przypadku mam już gotowe do montażu dodatkowe ledy.