Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Jak ktoś nie wymienia co sezon dot4 w układzie sprzęgła to potem dzieją się cyrki ze skrzynią i luzem. Gdy układ jest czysty i zalany porządnym Ferrodo, to biegi wchodzą jak masełko i nie ma typowego "stuknięcia 1 biegu" jak w Yamaha'h. RSV ma wysoko siedzonko, ogólnie pozycja jazdy jest inna. Model z nowszego roku ma mapy wtrysku o wiele precyzyjniej dobrane i 142 konie - ciągnie jak popierdykany. Do tego można wgrać mapę zapłonu RACE, która współpracuje TYLKO z tłumikami przelotowymi (najlepiej Akrapovic, Leovince) - dając 150 koni, a z power commanderem 155. Takie popierdółki jak F4i kręcąc pod odcine nie mają szans, gdy Ty na obrotomierzu masz ledwo 6.5 tysiąca obrotów :P Pozdro