tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Zawodnicy Pirelli na czele World Superbike
NAS Analytics TAG

Zawodnicy Pirelli na czele World Superbike

Autor: Reklama 2015.03.24, 15:19 3 Drukuj

Jonathan Rea na Kawasaki wygrywa obydwa wyścigi klasy Superbike podczas tajskiej rundy Mistrzostw Świata, przy okazji zdobywając Pirelli Best Lap. Lokalny bohater Ratthanpark Wilairot staje na najwyższym stopniu podium przed własną publiką w klasie Supersport.

Jonathan Rea, zawodnik fabrycznego zespołu Kawasaki, zdominował rywalizację w obydwu wyścigach klasy Superbike podczas drugiej rundy Mistrzostw Świata WSBK, która odbyła się w zeszły weekend na nowym obiekcie Chang International Circuit. Za jego plecami o pozycje walczyli Leon Haslam, Tom Sykes i Alex Lowes. W klasie Supersport w emocjonującym wyścigu zwyciężył, po raz pierwszy w historii, Tajlandczyk Ratthapark Wilairot (Honda).

Biorąc pod uwagę fakt, że Buriram to nowy obiekt, to wszystko odbyło się bardzo dobrze. Mieliśmy ograniczony dostęp do informacji dotyczących obiektu i brak doświadczenia z poprzednich lat, dlatego postanowiliśmy zabrać ze sobą wszystkie standardowe dla klasy Superbike i Supersport rozwiązania w kwestii opon. Nawet jeśli Chang nie jest najbardziej wymagającym obiektem w serii, przed zawodami było sporo niewiadomych. Była to dobra decyzja.

Byliśmy miło zaskoczeni ciepłym przyjęciem przez fanów motocykli. Tłum kibiców potwierdza, że jest to ogromny, motocyklowy świat. Chciałbym także pogratulować zwycięzcom, Jonathanowi Rea oraz Ratthanparkowi Wilairot
- komentował Giorgio Barbier, dyrektor sportu motocyklowego w Pirelli.

W klasie Superbike najpopularniejszym wyborem wśród czołowych zawodników była miękka opona SC0, idealnie pasująca do obiektu Chang. Z przodu wybory były różne. Część zawodników wybierała oponę SC2, część prototypowe rozwiązanie SC1 S1699. S1699 zostało zaprezentowane w 2014 roku i od razu przyjęło się wśród czołowych reprezentantów klasy. Zawodnicy Supersport mięli do wyboru kilka rozwiązań z gamy Diablo Supercorsa SC. W przypadku tylnej opony większość zawodników wybierało oponę SC1, z przodu część decydowała się na SC1, część na SC2.

Zdję™cia
motul belka 420
NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama

sklep Ścigacz

    na górę