Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzeZa mala kase mamy po prostu motocykl, bardzo przestarzaly mocno obtaniony zreszta jak wiekszosc obecnych japonczykow. Po prostu Suzuki, zadne fajerwerki, jezeli ktos go kupi do wiecej niz jazdy to sie raczej sromotnie zawiedzie. Ten motocykl nie jest ani ladny ani bajerancki. Wiec autor rozumiem ze ma pewien sentyment do modelu, ale czas jakby idzie do przodu, a Suzuki nic nowego nie pokazuje. Hamulce nie spelniaja dzisiejszych standartow, a zawieszenie z pasazerem po prostu nie dziala. Wiec cena to zadna okazja. Za niewiele wiecej mozna kupic Honde CB1300SA z duzo fajniejszym silnikiem, dual CBS ABS i wykonczeniem o dwie klasy lepszym. suzuki to tak zapuzniona firma ze jak tak dalej pojdzie to beda jak SYM albo jakies inne Chinskie badziewia.
Odpowiedzbadziew to ty jesteś, jak jest coś dobre i się sprawdza to po co to zmieniać, te wszystkie nowe duperszmity za dużą kasę to se w buty wsadż, połowa tych gadzetów do niczego nie potrzebna i ceny kuzwa kto daje za motor koło 100 tys?porazka
OdpowiedzCzy "zapuźniona" firma byłaby w stanie robić tak fantastyczne i lekkie przecinaki jak Gixxer 600/750, kultową i niepokonaną Haykę, miejskiego wymiatacza GSRa ??? Zaawansowana technologia, niespotykana ergonomia i fantastyczne silniki, a wszystko to w akceptowalnej cenie. Pozdrawiam
OdpowiedzTak, 6 lat temu Suzuki robilo niezle motocykle. Ale od tego czasu stoja w miejscu. Gixery sa zdecydowanie na koncu stawki przy wszelkich porownaniach. GSR byl spoko, ale 5 lat temu. Gladius to SVka w duzo brzydszym opakowaniu. Nawet najnowszy DL nie rozni sie niczym od tego sprzed 8 lat. Po prostu zalosc.
Odpowiedzmożesz podesłać jakiegoś linka do testów gsx-r 600/750 które pokazują że są na końcu stawki??? - oczywiście chodzi mi o modele tegoroczne. Bo kolego bzdury gadasz.... Nowy gsx-r 600 jest w czołówce grupy "szejsetek" a 750 nie ma praktycznie konkurencji i sama w sobie jest świetnym motocyklem... A co do GSRa to chyba nie zauważyłeś, że jest już nowy model który w testach porównawczych "łyka"konkurencje aż miło...
OdpowiedzNiestety w sieci tego nie ma, ale polecam swiat motocykli 4/2011 jest test szescsetek. I Suzuki wypadlo z tego co pamietam najgorzej. 750 nie ma konkurencji - w tym punkcie sie z toba zgodze bo jak wszyscy wiedza nikt nie robi tej pojemnosci. Natomiast GSXR-1000 juz w chwili premiery w 2009 byl nijaki (krok wstecz wobec K7 czy K5), tymczasem konkurencja poszla do przodu a suzuki stoi w miejscu. A GSR750? Nie jest zly ale spoznili sie z tym bikiem jakies 5 lat - patrz kawasaki z750. Ja rozumiem ze jezdzisz Suzuki i dla ciebie sa najlepsze na swiecie, ale fakt jest taki ze ta firma przezywa zapasc. pozdrawiam
OdpowiedzPrzede wszystkim to nie jestem fanboyem suzuki... Więc spokojnie i merytorycznie -don't panic: Co do 600 i 750 to fachowe testy porównawcze masz pod linkami: http://www.motorcycle-usa.com/9/10079/Motorcycle-Article/2011-Supersport-Shootout-IX-Street.aspx http://www.motorcycle-usa.com/9/10189/Motorcycle-Article/2011-Supersport-Shootout-IX-Track.aspx Jak widać całkiem niezłe z nich motocykle (oczywiscie swoje wady mają ale nie ma mowy o opóznieniu)...;) Co do'' lytra'' to zgodze się, że ma już swoje lata i czas na głebokie zmiany. Pozyjemy to zobaczymy co z tym fantem suzuki zrobi:) Co do gsr 750 to rozumiem, że yamaha fz8 też jest 5 lat spózniona nie mówiac o hondzie która wciąż tkwi przy hornecie 600. - normalnie epoka kamienia łupanego..:D Co ciekawsze w ostanim teście porównawczym w Motocyklu 07/2011 najnowsza wersja kawasaki z750r zajeła ostanie miejsce...a honda hornet pierwsze a suzki drugie....;)
Odpowiedz