Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Poka¿ wszystkie komentarzeYamaha bardzo du¿o starañ w³o¿y³a w to ¿eby silnik w XJ6 oddawa³ moc liniowo. W efekcie nie odczuwa siê nag³ego kopa - choæ po przekroczeniu 8 000 rpm czuæ wyra¼nego kopniaka. Motocykl ma mniejsz± moc max. ni¿ FZ6, ale niski i ¶redni zakres obrotów jest zdecydowanie lepszy w XJ6. FZ6 trzeba naprawdê mocno krêciæ ¿eby jecha³a. Co do porównania z twinami - subiektywne odczucia w ER6 mog± byæ lepsze ale bezpo¶rednie porównanie pokazuje ¿e XJ6 jest odrobinê szybsza. Za to twin napewno lepiej przyspiesza na niskich rpm - wiêkszy moment przy ni¿szych obrotach. CO do szybszej jazdy to XJta te¿ ma wiêksza moc ni¿ ER6 a to siê odbija na max prêdko¶ci. Wybór jest napewno ciê¿ki. Na korzy¶æ Yamahy przemawia te¿ fakt, ¿e z japoñskiej czwórki jest to najbardziej niezawodna maszyna - konkurowaæ mo¿e z ni± tylko Honda CBF gdyby tylko nie jej "elektryka" - pal±ce siê alternatory i w³oska produkcja...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza