Yamaha Stryker 2011 - fabryczny custom już w przyszłym roku
Fabryczny custom Yamahy. Czy Honda może zacząć się denerwować?
Bezkonkurencyjna do tej pory (przynajmniej w Polsce) Honda VT1300CX przestanie w przyszłym roku być na placu zabaw sama. Yamaha postanowiła ugryźć customowego ciasta projektując Strykera. Motocykl ten jest przejawem tej samej filozofii, którą obrała Honda – wypuścić wprost z fabryki motocykl wyglądający jak robiony na zamówienie. Stryker będzie wyposażony w silnik bazujący na jednostce napędowej z Yamahy XVS1300 Midnight Star. Do tego ogromny kąt główki ramy, 21-calowe przednie koło i tylna opona o szerokości 210mm. Mieszane uczucia budzą płomienie na zbiorniku paliwa. Yamaha chwali się, ze wiele elementów nadwozia, np. błotniki wykonanych jest z metalu, a nie z plastiku jak „u niektórych konkurentów”. Czy jednak wygląda równie ekscentrycznie i zjawiskowo jak Honda?
|




Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeJest ładna bestyjka :) i gada i jeździ równie pięknie jak wygląda... Koledzy ortodoksyjni będą się pastwić, że ma chłodnicę z przodu, ale jak dla mnie woda w garach to zabezpieczenie (przypomnijcie...
Odpowiedz