Yamaha FJR1300A/AS 2013 - idzie nowe
W przyszłym roku na drogach zobaczymy nową Yamahę FJR1300A i FJR1300AS. Motocykl, który dekadę temu zdominował klasę szybkich, luksusowych turystyków teraz wraca znacznie przebudowany.
Nowości nie sprowadzają się wyłącznie do nowych owiewek. Konstruktorzy dokonali wielu poprawek w silniku, zawieszeniu oraz elektronice. Poprawiny został komfort jazdy oraz ergonomia. Prawdziwym novum jest natomiast model FJR1300AS z elektronicznie regulowanym zawieszeniem, oraz nową automatyczną skrzynią biegów.
Motocykle dostępne będą u dealerów wiosną 2013 roku.
|
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeA mi ciagle barkuje tempomatu w FJRce. Ciekawe czy to faktycznie taki problem. Wolalbym to niz automat i reg zawieszenia.
OdpowiedzPo to zeby sprzedac wiecej motocykli, to chyba oczywiste. Czy osoba ktora planuje wydac 72kPLN na nowy motocykl, wybierze Yamahe - konstrukcje sprzed 11 lat? a moze BMW albo Honde? Ciekawe ile w ...
OdpowiedzFJR z wygladu praktycznie bez zmian. Taki facelifting owiewek. Troche za malo jak na motocykl ktory w produkcji od 2001. Nie znam danych technicznych, ale watpie zeby byla dramatyczna zmiana. A ...
Odpowiedzto prawie 20 tysi mniej ni¿ za bmw-w czym wiêc problem,szczególnie ¿e tu dostajemy te¿ super wygl±d
OdpowiedzA powiedz mi konkretnie, to w jakim celu powinni podnie¶æ t± moc? 140KM to ma³o? Powinni, bo powinni?
OdpowiedzTak na prawdê, to podnie¶li moc, ze 143 do 146KM :) Je¶li dla kogo¶ motocykl sportowo-turystyczny przyspieszaj±cy w 3 sekundy do setki potrzebuje wiêcej mocy, to chyba nie do koñca rozumie co to motocykl sportowo-turystyczny ;) Tak z obserwacji, to na brak mocy w FJR albo brak 6. biegu marudz± na ogó³ osoby, które tym motocyklem nie je¿d¿±. Mnie bardziej cieszy, ¿e nie wzros³a masa. A nawet spad³a. Wprawdzie tylko 2kg, ale przynajmniej zmiana jest we w³a¶ciw± stronê. Znaczne podniesienie mocy na pewno wi±za³o by siê ze wzrostem masy (wiêkszy i ciê¿szy silnik, mocniejsza rama i zawieszenie, które t± moc przeniesie na drogê) i wynikaj±cym z tego wzrostem spalania. A to nie by³ by ruch w dobr± stronê. A na koniec pamiêtajmy, ¿e je¼dzi siê motocyklem a nie specyfikacj± i dopiero jazda próbna odpowie na pytanie, czy zmiany s± na lepsze. Nie mogê siê doczekaæ :)
Odpowiedz