Yamaha FJR1300A/AS 2013 - idzie nowe
W przyszłym roku na drogach zobaczymy nową Yamahę FJR1300A i FJR1300AS. Motocykl, który dekadę temu zdominował klasę szybkich, luksusowych turystyków teraz wraca znacznie przebudowany.
Nowości nie sprowadzają się wyłącznie do nowych owiewek. Konstruktorzy dokonali wielu poprawek w silniku, zawieszeniu oraz elektronice. Poprawiny został komfort jazdy oraz ergonomia. Prawdziwym novum jest natomiast model FJR1300AS z elektronicznie regulowanym zawieszeniem, oraz nową automatyczną skrzynią biegów.
Motocykle dostępne będą u dealerów wiosną 2013 roku.
|
|






Komentarze 3
Poka wszystkie komentarzeA mi ciagle barkuje tempomatu w FJRce. Ciekawe czy to faktycznie taki problem. Wolalbym to niz automat i reg zawieszenia.
OdpowiedzPo to zeby sprzedac wiecej motocykli, to chyba oczywiste. Czy osoba ktora planuje wydac 72kPLN na nowy motocykl, wybierze Yamahe - konstrukcje sprzed 11 lat? a moze BMW albo Honde? Ciekawe ile w ...
OdpowiedzFJR z wygladu praktycznie bez zmian. Taki facelifting owiewek. Troche za malo jak na motocykl ktory w produkcji od 2001. Nie znam danych technicznych, ale watpie zeby byla dramatyczna zmiana. A ...
Odpowiedzto prawie 20 tysi mniej ni za bmw-w czym wic problem,szczeglnie e tu dostajemy te super wygld
OdpowiedzA powiedz mi konkretnie, to w jakim celu powinni podnie t moc? 140KM to mao? Powinni, bo powinni?
OdpowiedzTak na prawd, to podnieli moc, ze 143 do 146KM :) Jeli dla kogo motocykl sportowo-turystyczny przyspieszajcy w 3 sekundy do setki potrzebuje wicej mocy, to chyba nie do koca rozumie co to motocykl sportowo-turystyczny ;) Tak z obserwacji, to na brak mocy w FJR albo brak 6. biegu marudz na og osoby, ktre tym motocyklem nie jed. Mnie bardziej cieszy, e nie wzrosa masa. A nawet spada. Wprawdzie tylko 2kg, ale przynajmniej zmiana jest we waciw stron. Znaczne podniesienie mocy na pewno wizao by si ze wzrostem masy (wikszy i ciszy silnik, mocniejsza rama i zawieszenie, ktre t moc przeniesie na drog) i wynikajcym z tego wzrostem spalania. A to nie by by ruch w dobr stron. A na koniec pamitajmy, e jedzi si motocyklem a nie specyfikacj i dopiero jazda prbna odpowie na pytanie, czy zmiany s na lepsze. Nie mog si doczeka :)
Odpowiedz