Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeWnios³e¶ do sprawy bardzo wiele niczym wiejski filozof. Teksty tego typu ¶wiadcz± o kompletnej amatorszczy¼nie i ignorancji. Dowolno¶æ pozycji podczas jazdy nie jest zabroniona. Jednak czy ty masz na my¶li motocross? Smiem twierdziæ ¿e chyba nie. Tak± dowolno¶æ mo¿esz sobie uprawiaæ na komarku, simsonku lub na skuterku. Ewentualnie je¼dzisz KTM-em 4T ma³ej pojemno¶ci na zasadzie jazdy spacerowej i krajoznawczej. Proponujê usi±¶æ na 2T ponad 60KM i wtedy bawiæ siê w dowolno¶æ pozycji. Jak sam okre¶li³e¶ na tym poprostu trzeba zapier.... Dobra jazda polega na tym ¿e kontakt kó³ z pod³o¿em jest 500m na 1km. Oczywi¶cie bêdziesz w powietrzu siedzia³ w siodle z czubkamii buta na stopce i pochylony jak na ¶cigaczu. Pozostaje ¿yczyæ szczê¶cia tobie i ludziom maj±cym pecha znale¼æ siê w pobli¿u.
OdpowiedzCRF 250 Co Ty wogule gadasz:/ nie wiesz do kogo to mowisz dopiero ty musisz byc niez³y wie¶niak ktory nie potrafi wogule jezdzic nawet rowerem nie wypowiadaj sie na ten temat pozdro Dla quraka dobry filmik!! i dobra technika
Odpowiedz