tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Wjedź w sezon 2017 na oponach Dunlop
NAS Analytics TAG

Wjedź w sezon 2017 na oponach Dunlop

Autor: Artykuł sponsorowany 2017.03.13, 11:59 Drukuj

Większa precyzja prowadzenia, doskonała przyczepność, czy maksymalnie wydłużona żywotność? Ty decydujesz, jakie kryteria mają spełniać Twoje nowe opony.

GP Racer D212 – sprawdzona w wyścigu

Dla startujących w wyścigach i uczestników imprez typu track day

Stworzona w oparciu o legendarną D212 GP Pro, zapewnia przyczepność, wysokie osiągi oraz doskonałą wytrzymałość, które jeszcze kilka lat temu dostępne były wyłącznie dla zespołów fabrycznych. Opona ze specyfikacją wywodzącą się od opon produkowanych na wyścigi Tourist Trophy na wyspie Isle of Man. Nowa konstrukcja i wyścigowy profil zapewniają szybsze skręty, przy mniejszym wysiłku wkładanym w kierowanie. Nowo opracowane mieszanki to z kolei większa wytrzymałość oraz przyczepność na suchej nawierzchni.

GP Racer D212 jest dostępna z mieszankami oznaczonymi jako miękka, średnia i długodystansowa (Endurance).

Sportmax A-13 SP – opona wyścigowa, dopuszczona do ruchu drogowego

Dla uczestników imprez typu track day

Opona dla motocyklistów wyścigowych oraz jeżdżących na lekkich i średnich motocyklach. Zapewnia wysokie osiągi i wytrzymałość, bez potrzeby stosowania dodatkowych ustawień motocykla i pozwala wyjechać na tor wyścigowym bez stosowania koców grzewczych. Oferuje wysokie osiągi w całym zakresie temperatur otoczenia oraz doskonałe reakcje na polecenia kierowcy.

W modelu A-13 SP wykorzystano koncepcje, które zostały rozwinięte w oponie Sportmax A-13, kładąc większy nacisk na osiągi na torze wyścigowym.

Sportsmart2 max – wytrzymałość i pewność prowadzenia

Zaprojektowana dla najlepszych osiągów na drogach, sprawdzi się również na torze

Opona szosowa dla wymagających kierowców, którzy cenią stabilność prowadzenia, wzorową sterowność, maksymalną przyczepność w każdych warunkach oraz zwiększone przebiegi. Nowa Sportsmart2 max to krótszy czas rozgrzewania, zwiększona o 25% wytrzymałość, łatwiejsze manewrowanie i poprawione zachowanie na mokrej nawierzchni bez utraty przyczepności na suchej nawierzchni. Opona łącząca wiedzę wypracowaną przez markę w mistrzostwach świata wyścigów długodystansowych z doświadczeniem pozyskanym w procesie rozwijania rewolucyjnej opony sportowo-turystycznej RoadSmart III.

RoadSmart III – lepsze prowadzenie, dłuższe przebiegi

Do motocykli sportowo-turystycznych segmentu premium

Nową oponę RoadSmart III charakteryzują wydłużone przebiegi, znakomite prowadzenie oraz jeszcze lepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ponadto szybsze rozgrzewanie się opony i łatwiejsze zmiany kierunku jazdy. Poprawę w stosunku do poprzedniego modelu uzyskano przez opracowany na nowo oplot i zmieniony profil, unikalny wzór rowków bieżnika zapewniający wysoką odporność na aquaplaning oraz nową mieszankę tri-polimerową z krzemionką o wysokiej dyspersji. Wewnętrzne testy wykazały, że przebieg został udoskonalony o ponad 10%.

RoadSmart III SC – specjalnie dla skuterów

Opona dla turystycznych i sportowych skuterów klasy premium

Łączy w sobie sprawdzone technologie z opony RoadSmart III dla motocykli z nowymi rozwiązaniami dla progresywnego i łatwiejszego pokonywania zakrętów. Kształt ściany bocznej dostosowano w taki sposób, aby jeszcze bardziej zwiększyć łatwość skręcania. Oponę doceniła już m.in. Yamaha, wybierając RoadSmart III SC dla modelu T-Max 530 z rocznika 2017.

Elite 4 – zadziwiająco długie przebiegi, mniejszy hałas

Uniwersalna, do motocykli typu cruiser i touring

Elite 4 wyróżniająca się wyjątkowo trwałą, wolno zużywającą się mieszanką w środkowej części opony oraz specjalnymi mieszankami w częściach bocznych, poprawiającymi przyczepność podczas pokonywania zakrętów. Agresywny wygląd nowego wzoru bieżnika stanowi rozwinięcie słynnego wzoru krzywej kosekansowej Dunlopa. Wyróżnia go duża powierzchnia styku, co przekłada się na lepszą trakcję na suchej nawierzchni i długimi rowkami, które pomagają usuwać wodę, co przyczynia się do poprawy zachowania opony podczas deszczu. Po trzecie wzór bieżnika zaprojektowano tak, by ograniczyć poziom hałasu i zapewnić cichszą jazdę.

Produkt oferowany w szerokim zakresie rozmiarów – sześciu na przód i czterech na tył.

Geomax AT81 – gdy przyczepność jest równie ważna co wytrzymałość

Do jazdy oraz wyścigów w off-roadzie. Rozwiązanie dedykowane cross country.

Geomax AT81 i AT81 RC to opony o wysokich, wszechstronnych osiągach w połączeniu ze znakomitą wytrzymałością. W trakcie, gdy opona motocrossowa musi spełniać swoje funkcje najczęściej w jednym typie warunków, przed oponami off-roadowymi stoi więcej wyzwań - zmienne podłoże i warunki pogodowe oraz intensywniejsze zużycie. AT81 i AT81 RC posiadają udokumentowane sukcesy w off-roadzie. Nowo opracowana odporna na zużycie mieszanka opony tylnej ogranicza możliwości powstawania m.in. odprysków, odłamków i rozdarć. Kształt oraz rozmieszczenie klocków bieżnika AT81 zwiększa trakcję zapewniając dodatkową przyczepność, a poprzeczne rowki na blokach barku bieżnika stanowią dodatkowe "chwytne" krawędzie.

>Dowiedz się więcej o modelach opon w sieci dealerskiej.

Zdję™cia
NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama

sklep Ścigacz

    na górę