Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 548
Pokaż wszystkie komentarzeWitam, mam Ferro 901, prędkość max to 65 km, powinien pociągnąć nieco powyżej 70. Blokady na pewno nie ma na module, tłumiku i gaźniku. Zmiana tylnej zębatki z 41 zębów na 38 daje nadal tą samą prędkość. Może ktoś się orientuje gdzie jeszcze może być zblokowany ten konkretny model?
Odpowiedzwsadzam jutro do ferro silnik 110 poj. jak dotre to napisze czy sie opyla ;)
Odpowiedzw wekkend zakładam do ferro silnik 110 poj. jak dotre dam znać jak to jedzie ;)
OdpowiedzPowiem tak ;P musiał trafić ci sie diadoski egzemplarz mi na 3 jak sie go ostro podpiłuje 90 ale w tedy wibracje go rozbierają na drodze. wszystko sie rozlatuje ostatnio odleciała mi cała lampa z obudową a o dołach nie wspomne. przypiłuj go na 3 ;) a nw jak to możliwe ale jak go kupiłem nawet nie wiedziałem co do docieranie i nie docierałem go a chodzi jak marzenie ;) na 4 nie pójdzie tak szybko ...
Odpowiedzrozebrałem silnik ma 72ccm ,kolanko jest nieco zwężone przy wlocie .Mój 901 zamyka licznik bez modyfikacji. Natomiast jeśli ktoś ma ten model i chce zrobić z niego ścigacza, polecam dołożyć dyszę od 72,ściągnąć recykulator zaślepić dziurki po nim,lekko poluzować zawór wylotowy,podnieść iglice w gażniku i wyregulować powietrze, innych blokad niema. A jeśli chodzi o Vmax 60/70 to po prostu jest żle dotarty i brak mu mocy(ten typ silnika dociera się na przemian jeżdżąc 40/45 i z górek bez obciążenia vmax, do 300 km polecam więcej spokojnej jazdy a nie będzie z nim problemów,przy złym dotarciu nowe pierścienie od 72 wystarczą i oczywiście olej. Jeśli ktoś nie wieży niech się bujnie na 4 swą maszyną z dobrej górki lub pojedzie za tirem a zobaczy ze mocy mu brak.
Odpowiedzz tego co słyszałem ferro 901 ma blokade na 4 biegu .. podobno jak się go dobrze rozbuja na dużych obrotach na trójce to zamyka licznik a na czwórce go zamula musze to sprawdzić ... ps. u mnie na czwórce dochodzi do 7 tys. obrotów ..
OdpowiedzNa pewno jest na tłumiku, no może nie tyle w kwestii blokady tylko po to żeby mniej zanieczyszczał środowiska, na pewno ma katalizator w tłumiku no i większą prędkość może dać sportowy moduł zapłonowy. Kto wie może jest także coś w gaźniku.
OdpowiedzKolega w swoim gaźniku w 901 przewiercił dysze , spala 0.5-1l więcej , ale dostał kopa i zamiast 65 jedzie 90 . Zablokowany jest jeszcze moduł zapłonowy . .
Odpowiedznie wiem kolego jak u ciebie ale w moim ferro 901 była blokda w tłumiku , po jej zdjęciu stał się zrywniejszy i zamiast 65 jedzie 73 ..
OdpowiedzJa mam Ferrusa i mój nie miał blokad od samego kupna. Ziomek który mi go sprzedawał był zdziwiony że leci 75-80km/h. Lecz to nie prawda ponieważ licznik oszukuje. Patrzyłem z kumplami wielokrotnie ile tak naprawde jedzie: Ja jadę 75km/h a u nich wskazuje 95km/h więc coś w tym jest ; )))
OdpowiedzJak można ściągnoąc blokady z tłumika?
OdpowiedzPowiem wam tak, ja posiadam Junaka 901 jak się orientujecie jest to taki sam motorek Jak Ferro 901 I mimo tego że licznik mi wariuje sprawdzałem z samochodem i skuterami to na prostej te 80-90 osiąga bez broblemu ale na 4 jest mułowaty pod górkę. Nie zdejmowałem żadnych blokad proszę mi uwierzyć na słowo ...
OdpowiedzJa mam squta Włocha Piaggio NRG MC2 na seryjnym silniku bez blokad jedzie mi 90 km/h tyle mi wystarczy i nic wiecej przy nim nie robie na PJ mam profil http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/125918 zobacz sobie...jeszcze tylko nowe fotki dodam na PJ kierownica jest sportowa ,,gaznik 27.5 fele 13-tki rolki 6gr POLINI dzwon malossi sprzeglo RMS zawor membranowy RMS Moduł odblokowany RMS i jest Super wiecej juz w nim nierobie 90 to i tak duzo jak na skuter ..... ................kolega mial junaka 901 więc wiem i wieże ci bo tyle to on leci widzialem na wlasne oczy :)
Odpowiedz