Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 162
Poka¿ wszystkie komentarzeWitam artyku³ spoko ale pare ¿eczy nie daje mi spac mianowicie --rama w 251 jest przed³u¿ona o 13 cm a nie o 20mm -zap³on elektroniczny znacznie u³atwia³ rozruch? Mi na bateryjnym pali zawsze od 1 strza³a -luz wbija sie bez najmniejszgo problemu -sprzêg³a nie trzyma ¿aden klin jest ono po prostu nabite na wa³ i trzeba sie naprawde namêczyæ ¿eby sie obruci³... -w 251 przy je¼dzie z pasa¿erem wcale tak nie podnosi ka³a jak pisze autor -A POSIDANIE MZ NIGDY NIE BY£O POWODEM DO WSTYDU.
OdpowiedzRacja Brachu - wypijmy za to! Je¶li kto¶ wstydzi(³) siê posiadania MZ, to zapewne nigdy w ¿yciu nie mia³ okazji jej dosi±¶æ,a jazdê na motocyklu(MZ) zna tylko z opowiadañ zmanierowanych snobistycznych lalusiów,którym zapewne typowy dla dwusuwa dymek móg³ ,,zasmrodziæ" nale¿ycie zawi±zan± pod szyjk± apaszkê!!! P.S. O którym dowiedzieli siê oczywi¶cie od swojej guwernantki!!!
Odpowiedzmz fajny motocykl tylko nie ma do nich czêsci orginalnych a te nowe orgina³y to badziewiane hiñskie podróbki pakowane w niemczech w ich opakowania Tak samo jest z t³okami orgina³ niemiecki a to jest polski t³ok almot który nie jest taki z³y jak hiñski badziew ale nie dorównuje jako¶ci± orgina³owi DDR
Odpowiedz