Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeWidze, ¿e umiesz liczyæ do 2 ale ³atwo ³ykasz marketingowa papkê - to ¿e zespo³y na zasadzie licencji uzyczaja znaczka hondy czy kawasaki to nie znaczy ze s± to w rzeczywistosci fzespoly abryczne. Fabryczne zespoly to honda, yamaha czy ducati w moto gp gdzie sa po prostu czescia ww. koncernow, z inzynierami zatrudnionymi bezposrednio przez te koncerny i pieniedzmi bedacymi majatkiem tych koncernow. Kawasaki to hiszpanski Provec, ze swoim majatkiem, budzetem, swoimi inzynierami i swoimi sponsorami, ktory ma umowe o wspolparcy z Kawasaki. Zadnego pracownika Kawasaki tam nie uswidaczysz - ci projektuja swoje motorki w japonii. Tak samo z hond± - to po prostu ten kate, ktory pog³êbi³ wspo³pracê z koncernem. Ducati i suzuki to sa takie teamy pólfabryczne, ¿e po prostu dzialaja uzywaja znaków tych koncernow, prowadza wspolny pr i marketing i zamawiaja od nich niektore czesci. BMW od przyszlego roku, jak napisalem wyzej, ma dzialac na takiach samych zasadach, jako jakies bmw ...cos tam...italia. Duati zrobi zespol fabryczny wsbk jak odejdzie z moto gp - a tego chyba na razie nie zrobia, chyba ze VW da taki rozkaz. Czy yamaha wejdzie do sbk - jak juz to na takich zasadach jak opisane wyzej firmy, a nie jako skosnooka yamaha z moto gp. ps. musis miec niez³e kompleksy pokrzykujac o podstawówce do starszych.
Odpowiedznie t³umacz mu to Prawdziwy fanatyk tacy on g³osuj± np na socjalistów od urodzenia a¿ do ¶mierci...
Odpowiedz