Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 71
Pokaż wszystkie komentarzeWidze ze tylko SingSing74 rozumie co mialem na mysli. Reszta ktora skrytykowala moj wpis albo nie umie czytac ze zrozumieniem albo ich motocykle dzialaja jedynie w dwoch trybach - stoi lub na maxa zapierdala. Ciekawe jaka jest roznica w przyspieszeniu do 60kmh miedzy takim fz1 a er6 - pol sekundy? Jak ktos nie opanowal manetki gazu to i er6 go powiezie w krzaki. Roznicy tutaj nie widze. Za to uwazam (uwaga, moja osobista opinia) ze taki v2 Gladiusa jest trudniejszy w operowaniu manetka jak r4 w fz1. A ze to sie wlascicelom fz1 nie podoba, bo ich sprzet ma ponad 2 razy wiecej PS niz ten Gladius to juz ich problem. O masie i gabarytach napisalem ze moga stanowic problem ale tego juz chyba nie zrozumieli skoro mi wytykaja ze uwazam ze sie da spokojnie 8 fazerm krecic. Podsumowujac, mysle ze to nie PS-y obleja przyszlych kursantow w Gdansku a masa i gabaryty tego konia (+wys. Siodla u kobiet)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza