Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeUwa¿am, ¿e lepsza jest choæby ze wzglêdu na zastosowane zawieszenie, du¿y prze¶wit, sposób poprowadzenia uk³adu wydechowego i ogólnie bry³ê motocykla. Widaæ, ¿e w przypadku jakiego¶ upadku nie po³amie siê po³owa plastików. Owszem, mo¿na zrobiæ z V- Stroma tenerówkê, ale ile trzeba wydaæ na to kasy (gmole, os³ony silnika itp). Podoba mi siê w tym motocyklu kierownica, na pewno wiêcej wytrzyma ni¿ standardowa 22 mm rurka. Co do skrzyni biegów to siê nie wypowiadam, bo siê na tym nie znam. Nie mia³em okazji, ¿eby tak± wypróbowaæ. Ale na pewno jad±c jakim¶ szutrem, amatorowi "wertepów" bêdzie siê jecha³o ³atwiej ni¿ z normaln± skrzyni±. W koñcu wszystkie te niby motocyklowe SUV'y tworzone s± dla zwyk³ych ludzi. Go¶cie, ktorzy jad± na tych reklamach pewnie równie dobrze prowadzili by w terenie Kawaski Ninja. Uwa¿am, ¿e ten motocykl jest ciekaw± propozycj± dla ludzi, ktorzy chc± mieæ motocykl uniwersalny skierowany w kierunku pokonywania bezdro¿y, ktorzy posiadaj±c ma³e do¶wiadczenie w tego typu je¼dzie, w przypadku gleby lub innych przygód nie urw± po³owy (zdobi±cych i zwiêkszaj±cych gabaryty) piêknych plastików. Na dodatek jest znacznie tañszy ni¿ wymienione GS i Explorer.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza