Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Poka¿ wszystkie komentarzeTylko pamiêtaj, ¿e wr to hard enduro - full z ¶wiat³ami, silnik wysilony jak w fullu, a wr 250 (akurat ta) to dual sport, wymiana co 3k nawet starczy, w smarowaniu rozbryzgowym starcza³o co 3000km wymieniæ wiêc przy pompie spokojnie. Poza tym potrafisz w ogóle na niej je¼dziæ? bo jak w teren to nie ma wiêkszej g³upoty ni¿ kupno harda ponad 50KM z w¶cieklizn± jak cholera, Zauwa¿, ¿e takie sprzêty to ju¿ startuj± w zawodach, a nie mocniejsze bo to praktycznie najmocniejsze co w teren. Po kumplach widzê, ¿e wsiadaj± na 250cc w 2t i siê tylko mêcz±, po czym i tak pragn± tylko zmieniæ na 125 w 2t. Chyba, ¿e latasz po polnych drogach, ew las to ok, ale wtedy po cholere taki wysilony garnek i na cholere zmieniaæ olej co 500km?
OdpowiedzDodam równie¿, ¿e przegl±d w WRce dokonuje siê jak w drogowym motocyklu po 1000 km, 10 000 km itd..
OdpowiedzBo to silnik ma³o wysilony z niskim momentem obrotowym - choæ normalnym dla dual sportów. np taka torówka enduro by mia³a i do mocy +10KM i tak samo +10NM, a ta WR 426 do takich nale¿y. Dla mnie idea³ to torówka z ¶wiat³ami i silnikiem wysilonym jak w twojej WR-ce (no moment obrotowy wiêkszy i wszystko gra:) )
Odpowiedz