Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeTrudno sie zgodzic z tez±, ze zmiany "nie s± potrzebne". Brak zmian to wy³±cznie wynik - niestety! - kryzysu firm japonskich w sektorze motocykli. motocykl jest b. dobry ale zeby zwiekszyc sprzedaz warto by by³o: 1) dac lepsze zawieszenie, oczywiscie z pe³na regulacj± 2)wziac od brembo hamulce w którejs z najwyzsych specyfikacji dla rynku detalicznego i - opcjonalnie, bo to kosztuje. zmiejszyc masê. Gdyby po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow.
Odpowiedz"po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow" a ty i tak by¶ go nie kupi³ bo nie staæ cie nawet na taki jaki jest.
OdpowiedzSkoro mam kilkuletniego fazera 1000 i r1 kupiona w polskim saloonie, to raczej byloby mnie staæ?
Odpowiedzpo co odpisujesz ludzia sprowadzajacym temat do "niestac cie " ;) przeciez to odrazu widac ze to h,.i a nie pasjonat motocykli jest .
Odpowiedz