tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Triumph Tiger 800. Cichy lider segmentu Adventure
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Triumph Tiger 800. Cichy lider segmentu Adventure

Autor: Informacja prasowa 2018.07.09, 11:12 3 Drukuj

Triumph Tiger 800 to cichy bohater segmentu Adventure. Znakomite silniki, własności jezdne i bogate wyposażenie czynią z jeden z najlepszych motocykli dla miłośników przygody.

Nasze testy w Maroku nie pozostawiły wątpliwości - Triumph Tiger 800 to bardzo poważna maszyna klasy Adventure, która nie boi się żadnych warunków. Mieliśmy okazję sprawdzić to bardzo dokładnie - w śniegu, kopnym piachu i na asfalcie.

Producent zadbał o to, by Tigerowi 800 niczego nie brakowało. Do dyspozycji kierowcy jest znakomity trzycylindrowy silnik rzędowy o mocy 95 KM i momencie obrotowym wynoszącym 79 Nm. Zapewnia on niezrównaną dynamikę w każdym zakresie obrotów, zarówno podczas jazdy solo, jak i z pasażerem.

Dzięki sztywnej ramie rurowej i niewielkiej masie, wynoszącej 199 kg, Tiger 800 prowadzi się bardzo lekko, co jest szczególnie ważne podczas przemierzania bezdroży. Dostępne w wyższych wersjach wyposażeniowych regulowane zawieszenie WP zapewnia perfekcyjny kontakt z podłożem i pełną kontrolę nad torem jazdy.

Bardzo mocną stroną modelu Tiger 800 jest bardzo bogate wyposażenie, obejmujące ogromną liczbę akcesoriów i systemów wspomagających kierowcę podczas najdalszych podróży. Począwszy od protektorów motocykla, przez akcesoria bagażowe, aż do zaawansowanych systemów elektronicznych - Tiger 800 zapewnia wszystko, czego możesz potrzebować w czasie jazdy.

Już od modelu XRx dostępne są wielokolorowy 5-calowy wyświetlacz TFT z regulacją kąta nachylenia, światła LED do jazdy dziennej, automatyczne kierunkowskazy, 4 tryby jazdy (Road, Rain, Off-road, Sport), tempomat, centralna podstawka i handbary. To jednak ledwie początek możliwości, które oferuje producent dla tego modelu.

Topowy Triumph Tiger 800 XCA oferuje lepsze przystosowanie do jazdy w terenie, obejmujące krótsze przełożenie pierwszego biegu, szprychowe koła (21-calowe z przodu), aż 6 trybów jazdy, w tym specjalny tryb off-road i tryb programowalny, gdzie użytkownik sam może ustawić pracę zawieszenia.

Co ważne, najlepiej wyposażona wersja Triumpha Tigera 800 dostępna jest już za 58 700 zł. To poziom niedostępny dla konkurencji - dla porównania za nowe BMW F850 GS w podobnej specyfikacji trzeba zapłacić ponad 63 000 zł, a Ducati Multistrada 950 to wydatek ponad 67 300 zł. Importer motocykli Triumph przygotował także dodatkowy bonus, z którego ucieszą się motocyklowi podróżnicy - do końca września pojemne kufry boczne można zamówić w cenie 999 zł!

  NAS Analytics TAG

Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę