Triumph Scrambler Icon. Brytyjska marka przedstawia edycje specjalną
Triumph wprowadził na rynek międzynarodowy specjalną edycję motocykli z serii Scrambler Icon, obejmującą modele Scrambler 900, 1200X oraz 1200XE. Te wyjątkowe wersje mają na celu oddanie hołdu klasycznym motocyklem marki Triumph sprzed lat.
Modele z edycji Icon wyróżniają się ulepszonym wyglądem, choć bez zmian w zakresie specyfikacji technicznej i mechaniki. Design zyskał odświeżony charakter dzięki obecności starego logo Triumph na zbiorniku paliwa, co przywołuje wspomnienia z czasów, gdy brytyjska marka po raz pierwszy wprowadziła swój znak w 1907 roku.
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSYŁKA GRATIS »
Nowe Scramblery dostępne są w wersji dwukolorowej, z charakterystycznym połączeniem Sapphire Black oraz Aluminium Silver, które dodatkowo podkreślają klasyczny styl motocykli. Pod względem mechanicznym motocykle pozostały bez zmian. Scrambler 900 napędzany jest dwucylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem o mocy 64.1 KM i momencie obrotowym 80 Nm, połączonym z pięciobiegową skrzynią. Motocykl porusza się na 19- i 17-calowych szprychowych kołach z oponami Metzeler oraz teleskopowym widelcem z podwójnymi sprężynami o skoku 120 mm na obu końcach. Hamulce wyposażone są w pojedyncze tarcze z zaciskami Brembo z przodu i Nissin z tyłu.
Z kolei Scrambler 1200 generuje moc 89 KM oraz moment obrotowy 110 Nm, połączony z sześciobiegową skrzynią. Obie wersje Scramblera 1200 (X i XE) poruszają się na kołach szprychowych o rozmiarach 21 i 17 cali, lecz wersja XE wyposażona jest w zawieszenie Marzocchi o skoku 250 mm na obu końcach, które można w pełni dostosować, natomiast w wersji X regulacja dotyczy jedynie napięcia wstępnego z tyłu. Wersja X korzysta z hamulców Nissin, podczas gdy XE ma wyższej klasy zaciski Brembo M50. Obydwa modele są wyposażone w kombinację wyświetlaczy LCD-TFT, pięć trybów jazdy, ABS na zakrętach oraz kontrolę trakcji.
Triumph już wcześniej wprowadzał na rynek różne edycje specjalne, które wzbogacały linię modelową o unikalne detale i odwołania do historii marki. Wśród najciekawszych jest na przykład Bonneville T120 Ace, czyli model inspirowany legendarną kawiarnią Ace Cafe w Londynie. Ten wariant charakteryzuje się klasycznym stylem i wyjątkowym oznakowaniem. Innym "rodzynkiem" brytyjskiej marki jest Street Triple 765 Moto2 Edition, czyli sporowa edycja popularnego modelu nawiązująca do Moto2 i oferująca podzespoły wyższej klasy oraz wyjątkowe malowanie. Do kompletu warto jeszcze dodać Thruxtona TFC (Triumph Factory Custom, czyli ekskluzywną edycję customową z limitowaną liczbą egzemplarzy, charakteryzująca się również najwyższą jakością wykonania i osiągami.







Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze