Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeTo w Polsce niczego nie zwojuje !!!! Suzuki jest tañsze,Kawasaki jest tañsze i na dodatek tam mo¿na liczyæ na spore upusty roczników a u Yamahy na breloczek !!! Powodzenia MT 10 !!! Przy takiej cenie nie bêdê nic zmienia³ i zostanê przy swojej MT 09 !!!
Odpowiedzkto¶ maj±c do wydania 55-60k nie bêdzie siê spuszcza³ nad tym, ¿e suzuki jest tañsze o 10 tysi. Je¶li jest nastawiony na MT10 to we¼mie MT10. Suzuki jest tañsze ale podejrzewam w testach wyjdzie, ¿e co¶ za co¶. Nowa R1 równie¿ jest dro¿sza od GSXR1000, ale przejed¼ siê tymi sprzêtami, najlepiej po torze, a bêdziesz wiedzia³, za co dop³acasz i bêdziesz bardzo chcia³ dop³aciæ( wg mnie nowa R1 nie ma konkurencji je¶li chodzi o tor i zakrêty)
OdpowiedzTo zale¿y. Pewna czê¶æ klientów pewnie tak. Ale wiêkszo¶æ, którzy maj± ograniczony bud¿et zastanowi± siê, bo 10 tys to sporo, 1/4 ceny Suzuki. Ja bym wybra³ Suzuki (chocia¿ je¿d¿ê FZ1 i mam du¿y sentment do Yamahy). GSXS-1000 jednak jest bezkonkurencyjny je¶li chodzi o cenê, a wygl±da na to ¿e to bardzo dobry sprzêt, je¶li chodzi o moc to wszystkie testy pokazuj± ¿e ma du¿o wiêcej ni¿ katalogowe 145. Szkoda ¿e Yamaha nie posz³a drog± MT09 i MT10 i nie wypu¶ci³a fajnego, w miarê prostego sprzêta w korzystnej cenie.
Odpowiedz12,995 EUR - kosztuje dok³adnie tyle co Super Terere, czyli u nas bêdzie to 56500 PLN. Niestety, na cenê w du¿ej mierze ma wp³yw kurs EUR - przez rok wzrós³ znacznie. Ciekawe jak wypadnie na tle BMW - ta sama cena i chyba te same osi±gi. Na zdjêciach motocykl wygl±da na przekombinowany i nie jest zbyt ³adny, ale zobaczymy na ¿ywo. A szkoda, bo FZ1 to moim zdanie wzór elegancji i proporcji, nadal wygl±da ekstra. Raczej nie wró¿ê sukcesu z tym wygl±dem i cen±.
Odpowiedz