Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Poka¿ wszystkie komentarzeTo siê kupuje taki motocykl nad którym mo¿na zapanowaæ niezale¿nie czy masz "s³abo¶æ" , czy nie... a co jak w krytycznym momencie elektronika zawiedzie, bo np. za¶niedzia³ jaki¶ kabelek...., albo miedzy czujnik dosta³o siê b³ocko z budowy, a akurat zakrêt 180 stopni? Nie mówiê nie kontroli trakcji, ale do wszystkiego trzeba podchodziæ z rezerw±...
Odpowiedznieprawda! nie ma tez takiego motoru i czlowieka ktory jest w stanie zawsze nad nim panowac bo... milion powodow tu jest. Poza tym, elektronika moze zawiesc ale jaka jest szansa ze tak sie stanie? Chodzi o zwiekszanie bezpieczensta i ja jestem w 100% za kontrola i ABS i powinien je miec kazdy dopuszczony do ruchu motor w EU... oczywiscie z mozliwoscia wylacznia hehe
Odpowiedz