Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Poka¿ wszystkie komentarzeTe wasze testy s± jakie¶... ma³o fachowe. Mia³o byæ ¶miesznie i fachowo a wysz³o niestety co¶ nie wiadomo co. Ten motocykl ma mocny dó³ i ¶rodek obrotów kosztem mocy maksymalnej. Chocia¿ przez krótkie koñcowe prze³o¿enie bardzo szybko wkrêca siê na obroty i jak trzeba z ³atwo¶ci± przekracza 200 km/h. Panowie, oczywi¶cie R6 jest "fajniejsza" - w waszym rozumieniu, ale ten motocykl nie oferuje niczego "fajnego" poni¿ej 10 ty¶ obr. Jak testujecie motocykl to we¼cie pod uwagê do czego ma s³u¿yæ. Przejed¼cie siê przez miasto XJ6 i R6 i wtedy zobaczymy czym siê fajniej je¼dzi. Tak samo XJ6 nie da rady na torze - oczywiste. Motocykl trzeba oceniaæ pod k±tem jego przeznaczenia a nie tylko pod jednym kryterium - ile to ma koni i ile zapier... - takie s± niestety wasze recenzje. A co do XJ6 to po odkrêceniu na "1" na maxa napewno nie jest 67 km/h tylko ok 87 - 90 km/h. Od 0-100 km/h w 3,9 s to jest chyba najszybciej z po¶ród konkurentów (ER-6, CBF, GSX-F), elastyczno¶æ tego motocykla jak na swoj± pojemno¶æ jest rewelacyjna, tak samo zawieszenie i hamulce jak do swojego przeznaczenia s± ¶wietne.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza