Suzuki Katana budzi mieszane uczucia w¶ród fanów marki. Ci, którzy pamiêtaj± protoplastê z lat 80. narzekaj± na brak ducha retro, tym za¶, którzy pierwszej Katany nie pamiêtaj±, przeszkadza ma³y zbiornik paliwa i dziwna kwadratowa lampa.
Nam w Katanie nie przeszkadza nic, nawet mikroskopijny bak. Z moc± 145 KM nie jest ona wprawdzie hyper nakedem z pó³ki KTM SuperDuke 1290 R, czy Ducati Streetfighter V4, ale bez najmniejszego trudu daje radê w walce o pole position na ulicach miasta.
O dziwo, Suzuki Katana bez wiêkszego problemu sprawdza siê jako turystyk. Owszem, w czasie dalszych wyjazdów niewielki zasiêg mo¿e byæ problemem, ale, przy odpowiedniej strategii tankowania, problem ten staje siê raczej cech± ni¿ wad±.
Natomiast dynamiczny silnik, pozycja za kierownic± i nieprawdopodobna frajda z jazdy, czyni± z Katany wymarzon± towarzyszkê podró¿y. Miejsce dla pasa¿erki jest zadziwiaj±co du¿e, jak na tego typu motocykl, jednak sama Katana jest najlepszym kompanem i innych naprawdê nie potrzebujesz.
Choæ nie jest dla nikogo tajemnic±, ¿e Katana powsta³a na bazie "Greatest Hits" od Suzuki, to trudno odmówiæ jej w³asnego charakteru. Jako¶ tak wychodzi, ¿e Hamamatsu potrafi zrobiæ dobry motocykl na bazie innych dobrych motocykli.
Teraz tylko czekamy na koncept sportowego turystyka na bazie Katany. To by móg³ byæ doskona³y sprzêt!
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze