tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Suzuki GSX-R1000 2009 kontra Yamaha YZF R12009 - wnioski
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Suzuki GSX-R1000 2009 kontra Yamaha YZF R12009 - wnioski

Autor: Lovtza 2009.06.09, 13:16 36 Drukuj

strony: 1 2 3 4

Gdy przyszło do podsumowań trudno było o jednoznaczny werdykt. Yamaha zachwyca kipiącym mocą silnikiem, wspaniałą reakcją na dodanie gazu, oraz zwrotnym zawieszeniem. Marek Szkopek wyraźnie się uśmiechał, gdy mówił o tym motocyklu, ale pewnie nie byłoby mu tak wesoło, gdy przyszło mu pojeździć nim na co dzień. Pochylona do przodu pozycja za sterami, kapryśny na niższych obrotach silnik oraz ogromny nadmiar mocy, z którą czasem nie bardzo wiadomo co robić.

NAS Analytics TAG

W przeciwnym narożniku kulturalny antyterrorysta. Silny i stanowczy, a przy tym opanowany. Kiedy trzeba wywala drzwi z kopa, ale potrafi też zachować się przyzwoicie w czasie wypadu z kolegami na wspomnianego chińczyka. GSX-R1000, bo o nim mowa, dysponuje potężnym silnikiem, który da się zastosować nie tylko na torze. Stabilne podwozie oraz cywilizowana pozycja za sterami sprawiają, że tym motocyklem można z przyjemnością dojeżdżać na co dzień do pracy, co średnio wyobrażam sobie w przypadku R1. Nawet jeśli w chwili obecnej Suzuki zamyka stawkę klasyfikacji WSBK, nie sposób podważać sportowego potencjału tej maszyny.

Gdybyśmy oceniali w tym zestawieniu wyłącznie kwestie sportowe wyraźnym zwycięzcą byłaby Yamaha R1 o czym zresztą w materiale wideo wyraźnie wspomina Marek Szkopek. Życie, szczególnie w Polsce, nie składa się jednak wyłącznie z wyczynowej jazdy po torze, której nie zazna zapewne większość ze sprzedanych w naszych salonach Gixxerów i R1. Dlatego też w naszej ocenie w chwili obecnej całościowo lepszą ofertą jest Suzuki GSX-R1000, który przy całym swoim sportowym potencjale oferuje nieco więcej, niż tylko osiągi. Dla zwykłego użytkownika, bo z takiego punktu widzenia patrzymy teraz na obie maszyny, nie bez znaczenia będzie także cena, która w przypadku Suzuki jest niższa o trudne do przemilczenia 10 000 zł. Oczywiście mamy świadomość, że ludzie kupujący tego typu pojazdy będą kierować się różnymi kryteriami, w tym także takimi, których my w naszym teście nie uwzględniliśmy. Przez to każdy werdykt będzie zapewne inny, w zależności od tego, co kto położy na szalę „za" i szalę „przeciw".

strony: 1 2 3 4

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
motocykle gsxr1000 yzfr1 porownanie test a mg 0069motocykle gsxr1000 yzfr1 porownanie test a mg 0420
NAS Analytics TAG
motocykle gsxr1000 yzfr1 porownanie test b mg 0066motocykle gsxr1000 yzfr1 porownanie test b mg 0069
motocykle gsxr1000 yzfr1 porownanie test b mg 0070motocykle gsxr1000 yzfr1 porownanie test a mg 0065
motory gsxr1000 yzfr1 porownanie test b mg 0076motory gsxr1000 yzfr1 porownanie test b mg 0080
motocykle gsxr1000 yzfr1 porownanie test a mg 0066rozmowa gsxr1000 yzfr1 porownanie test b mg 0098
Komentarze 21
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor: marider 09/02/2012 21:57

Chyba w zlopaniu oleju ;)

Odpowiedz
Autor: GreGor 09/09/2009 14:34

To zale¿y jak na to patrzeæ... No dobra - ja te¿ w 90 % latam motocyklem po mie¶cie i okolicach. Wychodzi na to, ¿e R1 z biegiem lat zrobi³a siê po prostu walniêta. Modele z lat poprzednich by³y w miare ugrzecznione, a teraz to siê zmieni³o na rzecz Suzuki. Pamiêtacie model K4 1000??? Kto je¼dzi³ to skuma baze. Przy nim R1 AD 2004 to wózek dzieciêcy na ko³ach z tym, ¿e o napêdzie atomowym. Ale to nadal by³ wózek. Sytuacja podobna mia³a miejsce z Hond±. 900 - sofa z Ikei ( lubi³em frañce :D ), 929 - troszke szybciej a dalej wygodnie, 954 - ³adniej, kop te¿ wiêkszy ale to nadal 929 po liftingu. No i pora na 1000 RR. Wpad³ mi w ³apy model 2007!!! Uk³ad wydechowy wybebeszony do granic, rura i pucha Microna pod zadupkiem. Sporotwe sety, wybitnie sportowe opony, oploty stalowe, sportowe klocki, uszczelniacze i olej w lagach wymieniony ( po kilku km po torze w Poznaniu najzwyklej na ¶wiecie...pu¶ci³y ). To nie motocykl!!! To debil!!! Na pierwszych trzech biegach idzie na ko³o od...tak. Podkrêcasz i lecisz na kole. Po prostu. Wariat!!! I nikt mi nie powie, ¿e Yamaha i Suzuki la³a Honde po d*** bo to bzdura! To nie po stronie motocykla le¿y zwyciêstwo tylko od pilota-oblatywacza, który jest na tyle powalony, ¿eby siadaæ na te skrzynki TnT. Dlatego Honda te¿ z cioty zacze³a robiæ motocykle bardziej szurniête ni¿ ustawa przewiduje. A wracaj±c do K9 i R1 AD 09 to staje przy Suzuki. Nie dlatego, ¿e R1 jest gorsza. Tylko dlatego, ¿e zaczynam moj± dupe przyzwyczajaæ do..."wygody". K9 jest wygodniejsza a poza tym te zmienne fazy zap³onu pomagaj±c je¼dziæ...zim± :D No nie mówcie, ¿e jak by³o sucho zim± to nie latali¶cie... Choæ by³o 0 stopni ale by³o sucho to lata³em. Z farelk± w kombinezonie ale jednak :D Jak wygram w totka to R1 kupie na tor, a GSX-R'a na dojazdy do pracy i do latania po mie¶cie. Pozdro Motórzy¶ci!!!

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górê