Suzuki GSX 750 F model 1990 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Silnik | - |
| Skrzynia biegów | - |
| Układ jezdny | - |
| Układ hamulcowy | - |
| Elektronika | - |
| Podatność na drobne usterki | - |
| Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Komfort | - |
| Ergonomia | - |
| Ekonomiczność | - |
| Koszty utrzymania | - |
| Stosunek jakość/cena | - |
| Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Na ulicę | - |
| Na miasto | - |
| W teren | - |
| Do turystyki | - |
| Na tor | - |
| Do lansu | - |
| Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
- Suzuki GSX 750 F model 2006 - dane techniczne
- Suzuki GSX 750 F model 2000 - dane techniczne
- Suzuki GSX 750 F model 1998 - dane techniczne
- Suzuki GSX 750 F model 1997 - dane techniczne
- Suzuki GSX 750 F model 1996 - dane techniczne
- Suzuki GSX 750 F model 1993 - dane techniczne
- Suzuki GSX 750 F model 1992 - dane techniczne
- Suzuki GSX 750 F model 1991 - dane techniczne
- Suzuki GSX 750 F model 1989 - dane techniczne
Informacje ogólne
Model
Suzuki GSX 750 F
Rok
1990
Kategoria
Sporowo turystyczny
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
748 ccm
Typ silnika
Rzędowy czterocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
106.00 KM (77.4 kW)) przy 10500 RPM
Stopień sprężania
10.9:1
Średnica cylindra x skok tłoka
73.0 x 44.7 mm
Liczba zaworów na cylinder
4
Układ rozrządu
DOHC
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga motocykla gotowego do jazdy
231.0 kg (509.3 pounds)
Podwozie
Opona przednia
110/80-17
Opona tylna
150/70-17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
|


Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeReklama skutecznie utrudnia normalne wpisanie. Moto mam 13 lat, czasem przytre buty w zakręcie, pasażerki zadowolone nawwet po 300km i ja w zasadzie też. Rekord 950km w dobę. Ze spaniem na moto ...
Odpowiedzbardzo fajny motorek tylko troszkę ciężki jak na początek
OdpowiedzNa cięższym lepiej się uczyć, później nic nas nie zaskoczy
Odpowiedzjak dożyjemy haha
Odpowiedz