Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeSporo ch³opaków u nas przesiadlo siê na huski i robi± rozne figury ³±cznie z backlipami w stylu "Enduro krzeszowice" :P Nikt jeszcze nie polamal subramy. Za to aluminiowe pêkaj±, wyginaja siê i przecieraja. Teraz dodatkowo subrama jest wzmocniona wluknami karbonowymi wiêc bêdzie jeszcze mocniejsza. Je¶li chodzi o kiwke to amator ró¿nicy nie wyczuje, pewnie nawet nie zorientuje sie jak kiwka uratuje go przed katapulta :p jednak kosztem 1 kg wagi (nisko zawieszonej) mamy bardziej progresywne amortyzowanie tylnego ko³a. Kto sprobuje ten doceni :) Kopka w 4t to przyzwyczajenie z przesz³o¶ci. Moto na wtrysku nie zalewa siê i nie ma takiego ryzyka wydojenia baterii jak w gaznikowcach. Fajnie ze jest opcja dokupienia (kolo 700zl) ale moim zdaniem zbêdny balast. Co do czujnika temperatury to po co go dublowac skoro mo¿na skorzystaæ z czujnika temp. silnika? Bardzo dobre rozwi±zanie, im mniej czê¶ci tym mniej awarii. Na podsumowanie dodam ¿e Huska idzie w kierunku marki Premium. Dlatego jest o krok przed konkurencj± choæ te¿ bym chcia³ by ró¿nice by³y wiêksze. Pozdrawiam, £ukasz, Moto44 Husqvarna Team
OdpowiedzKopniak to podstawa dla ludzi samotnie szwedajacych sie po wertepach i sam przekonalem sie o tym, ze przydaje sie nie tylko z powodu slabego aku. Wystarczy przetarty kabel gdzies w wiazce albo rozsypany mechanizm sprzegielka. Z reszta odpalenie singla 4t w blocie na pych nawet we dwojke moze byc niewykonalne. Co do niepekajacych ram- coz ja tez przez wiele lat np nie zgialem chlodnicy, ale to tylko fart, o czym przekonalem sie niedawno. Czujnik temperatury w glowicy ma wieksza inercje cieplna, niz ten, ktory "plywa" w chlodnicy. Zeby nie bylo- nie twierdze, ze huski sa "be". Bardziej irytuje mnie coraz wyraznie "applowskie" podejscie koncernu KTM do klienta. Kiedys do motocykla dodawano katalog czesci, dzisiaj jest to katalog Power Wear ze szmatami i slynnym pomaranczowym tosterem...
OdpowiedzDo huski dajemy komplet podstawowych narzêdzi, instrukcje po polsku, ³adna materia³owa teczkê i kilka drobiazgów od nas. Po za tym w Enduro jest te¿ pe³en zestaw homologacyjny który zwykle zostaje w kartonie. Co ciekawe do serii FX klient dostaje w zestawie pompek do zawieszenia (kilka stow) czego np Honda nie robi. Katalog czê¶ci jest jest pod rêk± w necie i w dobie Internetu nie ma potrzeby marnowaæ na to drzew ;)
OdpowiedzNa Power Wear w wersji papierowej drzew nie szkoda? A zestaw homo ten sam co w KTM? Bo jesli tak to nie zmienil sie od 1999 roku... Jajowate wielkie kierunki z tradycyjnymi zarowkami i przelaczniki jak z pralki Frania. Przerywacz bez mozliwosci zastosowania LED- ow. Nawiasem mowiac montowalelm w zeszlym miesiacu w moim MY'14 do pierwszego przegladu- wiazka miala fabrycznie zwarcie w oprawce kontrolki kierunkow. Efekt: oba swiecily jednoczesnie. Z beznadziejnie odlana w gumie oprawka nic sie nie dalo zrobic oproc obciecia. Plaskownik do mocowania przednich kierunkow dorobilem sam na wzor starych exc, bo w tym sa one krecone do cienkich plasticzkow po bokach maski lampy. Wiem ze zestaw homo w wiekszosci przypadkow uzywany jest raz do roku, ale rozwiazanoa np DRC pokazuja ze mozna to zrobic lepiej i nawet na stale.
Odpowiedz