Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeSiema, Skąd wiesz, że piszemy bzdury skoro jak sam twierdzisz nie znasz masy tego motocykla? Zresztą, przecież podajemy wyraźnie że jest to informacja od producenta, cytuję: "Jednak jeśli uwierzymy producentowi w moc jednostkową na poziomie 0,89 kg/KM, to stanowi to rekord klasy". Zatem o to, co mówi Honda możesz mieć uwagi do samej Hondy, a nie do nas. Ja osobiście też jestem sceptycznie nastawiony do tych informacji bo stosunek 0,89 kg/KM wymagałby masy na poziomie 159 kg, a to chyba mało realne. Póki jednak nie uzyskamy pełnej specyfikacji technicznej i póki nie pojeździmy tym motocyklem, to pozostaje nam tylko gdybanie.
Odpowiedzno moze i tak, nie potrzebnie na was wskoczylem. sorki. Nie mniej, najciekawsze w takich artach jest komentarz autora - wlasnie ze te 0.89kg/KM to raczej nierealne, zreszta nie bylby to krol klasy, bo jak juz mowilem gix ma 0.88. Poza tym to co napisaliscie, mozna przeczytac juz w kazdym portalu od dawna, wiec co to za news. Znacznie ciekawszy bylby, gdyby te smieszne prospekty ktos odwazyl sie skrytykowac. Chodzi wlasnie o m.in. manipulacje przy podawaniu masy, mydlenie oczu masa gotowa do jazdy - bo przeciez standartem jest podawanie masy na sucho. Natomiast fajnie, ze honda zeszla na ziemie z cenami. Teraz zaczyna sie prawdziwa konkurencja, z czego niewatpliwie powinnismy sie cieszyc :-)
Odpowiedz